Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Strijboshof

10-11-2006 22:00:04
Hoi

Heeft er iemand ervaring met de Strijboshof in Kalmthout. We zijn er woensdag een kijkje gaan nemen. De zaal en menu's vallen goed mee. Morgenavond gaan we iets in de taverne/restaurant eten met onze ouders. Als alles goed verloopt trouwen we volgend jaar oktober in deze zaal ipv van in 2008 (dat is nog zo ver weg!)

Groetjes Mieke

Mieke
6-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 414

An
24-9-2005
 Meld misbruik13-11-2006 8:50:25

Hallo,

Mijn zus is getrouwd in het strijboshof en we waren allemaal heel tevreden over de feest. Mooie zaal, mooi aangekleed, lekker eten, perfecte bediening, ...
Echt een aanrader hoor.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...