Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Scheveningen: ervaring vrijgezellenfeest

  11-4-2013 17:16:19
Hey

We dachten er aan om voor het vrijgezellenfeest van een vriendin naar Scheveningen te trekken. Ik ben er echter nog nooit geweest. Iemand ervaring mee?

Groetjes

Olivia
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 969


Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik11-4-2013 18:23:46

Waarom zou je naar daar trekken ?

Ik ben voor mijn werk al een aantal keer in Scheveningen geweest en het is niet een plaats waar ik persé mijn vrijgezellen zou willen doen.

Je hebt een chique kant aan het grote hotel op de dijk maar je komt in de zijstraten al gauw in een totaal verloederde buurt.

Als het goed weer is, heb je wel van die strandbars op het strand en die zijn wel gezellig maar op zijn Hollands als je begrijpt wat ik bedoel. Heel veel zeer kortgerokte 15-jarigen met bijhorende kaal geschoren jongens. Een beetje naar het platte af en toe.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-4-2013 18:45:56

Bespaar je de verplaatsing en ga naar Blankenberge, dat is zowat hetzelfde vind ik. Ga eerder voor Maastricht, Rotterdam of Amsterdam als je graag naar Nederland wil.



Olivia
4-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 19:30:08

Ok. Super! Dat is inderdaad wat ik wilde weten. Het zal dan Utrecht worden denk ik. Bedankt.



Kat
7-9-2013
 Meld misbruik11-4-2013 21:10:06

1 keer naar Scheveningen geweest, en dat was daar echt niet de moeite, om het zacht uit te drukken. Ongezellig, verloederd, soms op het marginale af. Niet doen zou ik zeggen!



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 22:06:23

Utrecht is een fijne stad! Als je tips wil, laat maar weten, mijn schoonbroer woont daar :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...