Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help - getuigen vragen

  11-4-2013 10:54:02
Hey bruidjes en gommetjes

Met nog 150 dagen op de teller, moeten wij onze getuigen nog vragen.
We weten wie, we weten ook wel dat ze het zullen doen, maar het hoort erbij om dit officieel te vragen.

Nu wij zouden dit graag op een heel speciale en originele manier vragen. Mijn toekomstige en ik vragen allebei onze broers. Beiden zullen er niet zijn met de vrijgezellen, dus daar kunnen we het al niet vragen.

Kunnen jullie ons misschien helpen, mijn creativiteit is op...

Groetjes en alvast bedankt!

Remke
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1049


bride
26-8-2017
 Meld misbruik11-4-2013 11:01:39

Kijk eens op Brianto.be daar ku nje verschillende zeer originele cadeautjes vinden om het hun te vragen!



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik11-4-2013 11:28:22

Wij hadden op vistaprint een pen laten maken met Kim & Vincent 04/10/2014 en dan eronder: Wil jij deze dag mijn getuige zijn? :-)



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 11:50:39

Wij hebben ze ook een gegraveerde pen gegeven.



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik11-4-2013 12:16:54

Ik heb mijn getuige met kerst gevraagd en had als cadeautje een belachelijke pen :-) (we zijn twee idioten bijeen haha)
Ze wist nog niet dat we gingen trouwen, dus toen begreep ze mijn cadeautje ook niet helemaal... Tot ik zei dat ze daarmee al haar handtekening kon beginnen oefenen (ik had mijn zin nog niet helemaal uitgesproken, of ze begon al te roepen van blijdschap haha)

Mijn hubby-to-be is niet zo creatief en heeft zijn broer gewoon meegedeeld dat hij getuige zal zijn :-) da's dus ook een manier hihi

sommigen gebruiken ook een 'vacature' om de getuigen te vragen, is misschien ook leuk?



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik11-4-2013 12:36:26

Ik heb om mijn beste vriendin te vragen een doosje gemaakt (a box full of memories) dat kon openvouwen met foto's (en ticketjes van dingen waar we samen naartoe gingen) van ons samen in door de jaren heen. In het midden had ik de vraag geschreven en het overplakt met een 'hier openen' labeltje. Het doosje staat ondertussen mooi op haar bureau te pronken :).

Ik heb de knutselhandleiding gepind: http://pinterest.com/pin/85638830384968993/



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 13:45:54

Ik heb het gewoon vlak af gevraagd, ik kon niet wachten maar op onze trouw zelf krijgt hij wel een gegraveerde pen + ben nog op zoek naar iets anders :)



jonina
17-5-2014
 Meld misbruik11-4-2013 14:04:59

pieps,

Ik had een fles cava met daarop een foto van haar en mij en dan een origineel gedichtje...
Ik heb er 2 en mijne verloofde ook... ze waren alvast heel blij!
Je kan zo een label ook op een andere fles drank kleven... Ik wil je ze jou gerust een keertje doormailen als je wil...

liefs
Jonina



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik11-4-2013 14:46:01

Hey

Wij hebben aan onze getuigen een chocoladeletter G gegeven met een kaartje erbij:


Een chocoladeletter G,
Je zal denken “Wat ben ik daar nu mee”
De “G” van (naam)
Van Grappig, Guitig, Geweldig of nog iets anders misschien…
Voordat wij op (datum) kunnen trouwen moet er veel geregeld zijn.
Niet alleen een locatie en een jurk, een hapje eten is ook wel fijn.
Maar eigenlijk is dat bijzaak, de ceremonie is waar het omgaat,
De reden dat je samen voor die ambtenaar staat.
Natuurlijk hebben wij met ons Ja-woord de belangrijkste taak,
Maar zonder getuige is dat een verloren zaak.
Een getuige gelooft in het huwelijk en zal er stiekem over waken.
Het zetten van de handtekening is dan ook een van de belangrijkste taken!
Voor deze functie vraag je niet zomaar iemand,
Met je getuige heb je een speciale band.
Vandaar dat ik jou nu wil vragen:
Lieve (naam), Wil jij mijn Getuige zijn?

Zij vonden het superleuk en ontroerend.

Veel succes ermee.
groetjes
Vanessa





Chiara
6-9-2013
 Meld misbruik11-4-2013 15:29:04

Hallo

Ik heb een fotoalbum gekocht waarin ik foto's ga plakken van mijn getuige en mezelf. Daarbij schrijf ik leuke anecdotes en een zelfgemaakt gedichtje waarin ik dan vraag of ze mijn getuige zou willen zijn.

Voor mijn andere getuige heb ik een usb-stick gekocht waarop ik foto's van ons in een filmpje heb gegoten met een liedje eronder dat we allebei graag horen.

Veel succes!

Groetjes

Chiara



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-4-2013 18:42:47

Wij hebben een vacature bezorgd met de vereisten en kwaliteiten voor een goede getuige! Grappig was wel dat de schoonmoeder van een van de getuigen dacht dat we een echte vacature hadden gegeven en die was al bezig: alle, je gaat nu toch niet veranderen van werk, je zit zo goed daar!



Kirsten
11-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 21:17:09

Wij hebben met nieuwjaar gezorgd voor een mini doosje van Neuhaus met 2 pralines (een witte en een met donkere chocolade en roze detail erop: onzethemakleuren). In dit doosje hadden we dan een tekstje gezet. De partners van de getuigen hadden gewone nieuwjaarswensen,de twee getuigen een langere aangepaste versie om hun te vragen.
Zo zagen ze het niet aankomen en heel blije gezichten



Veronique
24-8-2013
 Meld misbruik11-4-2013 23:19:10

Wij hadden ook vacature gedaan!
Hilarisch! Zeker de moeite waard



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik11-4-2013 23:58:43

Vriend heeft het met Kerstmis gevraagd aan zijn getuige.

Ik heb mijn 2 getuiges "laten puzzelen".
Ik heb voor beiden een puzzel gekocht met op de achterkant dus de vraag of ze mijn getuige wilden zijn.

De voorkant kan bij 1 van mijn 2 getuigen nog dienen voor haar puzzelgrage dochter van 4. Het is ook zo dat ik erop kwam ;).

Ze vonden het allebei "typisch iets voor mij" om het zo te vragen ;).



Remke
13-9-2013
 Meld misbruik12-4-2013 10:46:35

Waw! Zoveel reacties!
Heel hard bedankt!!!

Ik ga het allemaal eens bekijken en zien welke ik eruit pik!

Groetjes en ne dikke merci!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...