Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Video/dvd reportage

  10-11-2006 13:51:11
Hallo iedereen,

Kunnen jullie iemand aanraden voor de goede video/dvd reportage, budgetvriendelijk?
Wij wonen in Geel, misschien iemand uit die regio?
Alvast bedankt!

Groetjes, Els
19/07/07

Els
19-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 775


Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik10-11-2006 19:28:34

Ik weet niet of onze videograaf ook in Geel zal kunnen komen filmen, maar proberen kan altijd hè? Kijk eens op www.michielvanheesvideoreportages.nl
Hij is bij ons de hele dag (van 'smorgens 9 tot 's nachts 1) komen filmen, en wij betaalden €600,-. De DVD is helemaal naar onze wens gemaakt, met een zelf verzonnen begin en eind, eigen gekozen muziek e.d. Ja, wij zijn erg tevreden!
Succes met kiezen en natuurlijk met de verdere voorbereiding!
Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06



Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik11-11-2006 14:38:05

Bij ons zijn de mensen van Videomanie geweest.Zij vragen minder dan 600 euro voor een ganse dag met 2 camera's.High Definition.Montage op DVD inclusief.Kijk naar www.videomanie.be
Veel succes,
Antoon



Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik11-11-2006 15:14:50

Een tip: koop zelf een camera, je hebt er al enorm goei voor zo'n 300 euro. Die kan je later erg goed gebruiken voor de kindjes ;)
Je vraagt kennissen om alles te filmen. Wij hebben dit zo gedaan, en hebben een prachtfilm. Echt, hij is enorm chique. Bij windows zit een programma 'windows movie maker" en daarmee kan je zelf alles editen. Je kan knippen, plakken, titteltjes, enzo ertussen doen. Tis de moeite om het zelf te doen hoor.



freddy

 Meld misbruik11-11-2006 17:23:06

Dag Els,
Ik ben videograaf en uit Uw regio. Voor opname vanaf 9 u.'s morgens tot 02.00 uur 's nachts
gemonteerd op DVD vraag ik 325 euro alles inbegrepen.Talrijke
referenties.
Als je vrijblijvend meer wil weten bel gerust
0494333762
Fre



freddy

 Meld misbruik13-11-2006 15:16:12

Hi Els,
Bij deze dank jullie telefoontje.
Spijtig dat ik reeds bezet was op jullie trouwdag
Wens jullie van harte een super huwelijksdag met veel zon buiten in in jullie hartjes.
Fre4@telenet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...