Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog iemand Thema: FILM ??

  10-4-2013 16:34:56
Hallo!!!

Zijn er nog bruidjes die dit thema gekozen hebben voor het huwelijk? Ik heb hiervan ook al wat ideeën verzameld en de grote lijnen uitgeschreven.

- Onze uitnodiging zijn in thema van Mr. en Mrs Smith
- De ceremonieboekjes ga ik in een dvdhoesje steken met vooraan de foto van onze uitnodiging. In het hoesje nog een cd met de muziek die tijdens onze viering zal gezongen worden. Achteraan een dankwoord voor ouders, suite enz...
- Tijdens de receptie krijgen de avondgasten een filmticket. Bij het horen van een bepaald filmliedje, worden de mensen naar hun tafel geleid.
- Als bedankje dachten we aan ofwel een blikje met nootjes ofwel een zakje nootjes met een gepersonaliseerd kaartje.
- Op de tafels staan menukaarten in de vorm van een filmbord... (alleen weet ik nog niet goed hoe ik dit ga maken...)

Wie wil zijn ideeën hieromtrent delen?
Of weet iemand nog leuke websites?

Alvast heel hard bedankt!

evy
12-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 914


Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 16:38:14

Ik zou zeker eens kijken op www.etsy.com , want daar vind je enorm veel! Verder wil ik nog zeggen: jullie hebben hier al fantastisch over nagedacht en jullie ideeën zijn geweldig!!! :)



evy
12-10-2013
 Meld misbruik10-4-2013 16:51:22

Bedankt, Tineke!
Ben bang dat mn rode draad nog wat aan de magere kant is...
Is dit wel voldoende om van "Thema: Film" te spreken?




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-4-2013 17:33:11

Ik vind het zeker voldoende. Het is tenslotte een trouwfeest en geen thema-avond hé! Nog een leuk ideetje misschien is om sterren te maken met namen van bekende acteurs in en deze aan de wc deuren te bevestigen (a la kinepolis). Je kan ook van die kitsch oscars kopen en die uitreiken aan vb "de beste ouders", "de beste getuigen". Ik weet niet meer waar precies, maar je kan ook van die filmklappers kopen om op tafel te zetten. Als achtergrond voor de foto's in de feestzaal kan je hollywood letters kopen of schilderen op een groot doek.
Soit, laat je hersenen nog maar veel draaien, er komt nog wel vanalles uit en je hebt nog wat tijd!



Melissa
14-6-2014
 Meld misbruik10-4-2013 19:10:21

Ik kan jammer genoeg geen meerwaarde zijn maar....super leuk, Evy! Nog veel plezier!



wendy
21-9-2013
 Meld misbruik10-4-2013 20:59:20

Evy,

Wij hebben ook Mr & mrs Smith uitnodigingen. Leuk he. Zal eens mee uitkijken naar je filmbordje.



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:29:42

De obers zich laten verkleden als filmsterren? Superman, Batman, Tom cruise uit Top gun, Richard Gere uit officer and a gentelmen,...

Ik vind het allesinds een leuk idee, maar filmkaartjes voor iedere gast: dat wordt wel héél duur denk ik dan...



wendy
21-9-2013
 Meld misbruik11-4-2013 10:42:19

Evy,

Denk je bordje gevonden te hebben. stuur je me je e-mail adres even, want krijg de foto hier niet geupload.



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-4-2013 20:23:17

Hier zijn toffe uitnodigingen :-) http://www.sedefcards.com/en/products/5404.html



Karo
20-6-2015
 Meld misbruik28-7-2014 21:00:12

Hello,
kan je aub het voorbeeldje van filmbord naar mij ook eens mailen? Lijkt me heel leuk idee! karolienvb@live.be

mercikes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...