Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goodiebag bruidsmeisjes / cadeautjes mama's

  10-4-2013 10:46:11
Dag bruidjes/bruidegommen
Wat zouden jullie graag krijgen in een goodiebag als bruidsmeisje?
Ik kocht ze elk al een passend juweeltje maar ben nog op zoek naar (niet te dure) leuke dingen voor hun goodiebag.
Wie kan me helpen?
En wat geven jullie aan de mama's?
Géén foto's.
Die krijgen ze na de trouw.
Geen bloemen. Ze krijgen alle bloemen al mee die we krijgen want wij vertrekken op huwelijksreis twee dagen later.
Ik wil echt iets liefs geven.
Iemand tips?
Superbedankt voor de hulp!

Marieke
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2425


sarah
20-7-2013
 Meld misbruik10-4-2013 10:47:58

Zeer goeie vragen :-)
Ik volg even mee :-)



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 10:55:40

Hoi Marieke,

Wij hebben voor onze ouders een Bongo-bon t.w.v. € 100 gekocht. Voor mijn ouders de Selection (is een iets meer unieke Bongo), omdat deze ook geldig is tot augustus volgend jaar. Mijn papa sukkelt serieus met zijn knie en moet dit jaar nog geopereerd worden (wellicht vlak na onze trouw). Daarom is het moeilijk in te schatten of ze die bon nog wel op krijgen tegen maart 2014 (ze hebben er nl. nog liggen).
Voor mijn schoonouders kochten we 'Honden welkom', omdat zij een hond hebben uiteraard :) En dan kan die gewoon mee! Verder krijgen zij van ons een kader met foto (A4-formaat) om in hun living te hangen en inderdaad ook de bloemen die we zouden krijgen, want wij vertrekken ook twee dagen na ons huwelijk op huwelijksreis.

Voor onze getuigen hebben wij ook een Bongo-bon gekocht, maar daar ben jij dan misschien niet zo veel mee. Hoe oud zijn je bruidsmeisjes precies? Dat maakt het denken wat gemakkelijker :)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-4-2013 10:57:15

goodiebag; deo, zeep/ bodylotion, mini flesje wijn /cava, papieren zakdoekjes (voor de eventuele tranen :-), mini flesjes allerhande..., spiegeltje....
Voor de mama's kan je hele mooie dingen laten maken op www.brianto.be ik heb daar zelf al spullen besteld en zeer tevreden over!!!!!



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 11:03:15

De bruidsmeisjes zijn 19 - 26 & 29 :)

Dank voor jullie tips!



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 11:08:48

Een busje haarlak lijkt mij ook handig om de dag mee door te komen :)
Wat ze ook verkopen, maar ik weet niet goed meer waar, is zo'n herstellende voetenbalsem na lang staan/rondlopen. Lijkt mij ook handig voor de dag erna ;)
Flesje water?
En wat ik ook zou doen: een persoonlijk briefje van jou (en eventueel jouw toekomstige), dat doet het hem ook altijd!
Misschien nog een ideetje: een CD met de liedjes van jullie dag (openingsdans, liedjes uit de kerk,...).



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-4-2013 11:20:29

In de goodiebag: een toffe zonnebril (al te vinden vanaf 10 euro in accessoirewinkeltjes), een verzorgende lippenstift, een drankje, een pakje kauwgom...



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik10-4-2013 11:32:45

Hallo Marieke,

ik had voor mijn 2 getuigen ook een goodiesbag als cadeautje met daarin een juweeltje en een stapel make up spulletjes: nagellak, lippenstift, oogschaduw. Ik heb die gekocht via http://nl.eyeslipsface.be/ Heel budgetvriendelijk, veel leuke kleurtjes. De nagellak is echt goed (ik heb zelf een dozijn kleuren), voor de lippen vind ik de hoogglanzende gloss prima van kwaliteit (en slecht 1 euro!).

Voor de ouders hadden we op de dag zelf een zelfgemaakt gedichtje waarin we hen bedankten voor alles wat ze voor ons gedaan hebben, en vertelden welke cadeau ze te goed hadden (foto naar keuze - was de bedoeling om er een van de kleinkinderen te geven- en een etentje). Ik houd niet van die "gepersonaliseerde" spullen, en onze ouders ook niet, maar da's heel persoonlijk natuurlijk. De fotokadertjes met de gedichtjes werden alleszins gesmaakt (en met de nodige traantjes onthaald) en hoewel dat niet mijn bedoeling was, heb ik ze bij beiden op de kast zien staan

groetjes!



Elke
4-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 11:37:57

Wij hebben voor onze ouders een windlicht in mat glas met tekst besteld. Op de voorkant onze namen en trouwdatum en op de achterkant een gedichtje om hen te bedanken. Nadien krijgen ze nog een klein fotoboekje of een foto om uit te hangen thuis. Het windlicht hebben we besteld op http://www.kaars-met-foto.be/ en ze zijn prachtig!



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 13:07:37

Hey Gitte

Ik heb ook spulletjes van eyeslipsface :)
Ik ga er in ieder geval al nagellak in stoppen en een mooie gloslippenstift.
Hun juweeltje
Een zelfgeschreven tekstje
Een mooi handtasspiegeltje
....



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik10-4-2013 14:46:52

Leuke dingentjes. Toffe vraag. Weer een goed ideetje..



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik10-4-2013 16:57:27

Voor de bruidsmeisjes zijn Partyfeet misschien ook nog leuk. Of van die opplooibare ballerina's.

Een origineel bedankje voor de ouders vind ik ook echt verschrikkelijk moeilijk!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-4-2013 17:59:08

Inderdaad, een paar teenslippers of ballerina's om makkelijk te dansen!
Muntjes, een dafalgan, een flesje water, ...



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik10-4-2013 18:07:47

teenslippers! superidee!

Ik heb er net gevonden in het kleur van hun jurk :)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-4-2013 10:00:34

Hoi Marieke,

Dit is een tekstje dat ik hier ooit van iemand op het forum heb gevonden...was ook voor een goodie bag, ik denk voor een vrijgezelle...maar kan ook voor bruidsmeisjes:

Op (datum) laten wij onze liefde bezegelen.
En daarvoor hebben wij een hoop moeten regelen.
Om deze lange dag door te komen ,
willen we het één en het ander voorkomen
Daarom een maskertje voor de avond er voor,
zodat je een glimlach hebt tot over je oor!
Lippengloss zodat je lippen gaan blinken,
om daarna champagne te gaan klinken!
Om uw tranen te bedwingen,
kunt u de nattigheid in het zakdoekje uitwringen.
Omdat rijst niet gegooid mag worden,
heb ik een “champagne” bellenblaas voor jou gevonden!
Om je na het hevige dansen op te frissen,
heb ik een deo er voor jou weten uit vissen !
1 stuk chocolade voor als de klok 4 uur slaat ,
zodat je een beetje van de drank bekomen gaat!
Dan nog een flesje water,
voor het wegspoelen van die vervelende kater!
Muntjes voor het plezier,
een badschuimpje voor het vertier!
Bedankt dat je er bij wil zijn!!



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 10:07:29

Leuke tekst maar ik ben een vrij goede schrijfster dus ik maak voor iedereen persoonlijk iets :)

Wel bedankt voor de inspiratie!



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik14-9-2013 16:17:40

Bedankt voor de tip van de website 'eyes lips face', echt super!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...