Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tailormade suits - GRRRRR!

  9-4-2013 18:27:43
Nu ben ik toch wel ambetant!
Een week of twee geleden zat er een briefje in de bus. Er was post voor ons maar onvoldoende gefrankeerd. Wij moesten dus eerst de postzegel betalen voor de brief naar ons kwam. Wij hadden geen flauw idee wat het kon zijn, dus dan maar betaald.
Komt vandaag die enveloppe toe. Allebei heel benieuwd. Doen die enveloppe open. Blijkt reclame te zijn voor Tailormade Suits... Heb ik dus gewoonweg BETAALD voor RECLAME! Hoe belachelijk is dat?!
Die sturen hun reclame dus op en laten "potentiele" kopers nog eens voor de verzendkosten opdraaien. Mijn verloofde heeft nog geen kostuum maar ik weet nu wel al een adres waar we zeker NIET zullen gaan!

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1491


Jan
14-8-2014
 Meld misbruik9-4-2013 20:06:26




Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik9-4-2013 20:11:26

Bedankt voor de tip, Jan!
Ik was er zo van geschrokken, dacht dat dat iets belangrijk was. Had ik geweten dat het gewoon een reclamefolder was, zou ik het nooit betaald hebben. 't Mag dan maar een domme postzegel zijn, maar ik vind dat dat de slechtste reclame is die je kan maken. Zo jaag je klanten toch weg? We vonden die kostuums op de huwelijksbeurs nochtans mooi, maar geen haar op mijn (en nog minder op het zijne) hoofd dat er aan denkt van daar te kopen.
We zullen in Sint-Niklaas eens gaan kijken dan, da's zelfs dichterbij :-)
Kan je ons misschien een idee geven van de prijsklasse daar? De mannen van de suite zouden een bijpassend pak willen. Maar iets meer in de "nadien nog draagbare" prijsklasse, zoals ze het noemen :-)



Stef
13-7-2013
 Meld misbruik10-4-2013 8:42:00

Wij hebben de reclame zo in de brievenbus ontvangen maar een bevriend koppel is het ook op de post gaan halen! Vreemd want we wonen de gemeente naast hen en bij ons zat het wel gewoon in de bus...



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-4-2013 11:28:09

Ik zou daar een brief over schrijven of mailen naar dat bedrijf, en dan (alle) portkosten terug eisen!



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik10-4-2013 13:17:02

mss kan het bedrijf er zelf ook ni aan doen?
Ging er gewoon iets mis, ik zou ook gewoon eens mailen/schrijven naar hen.

Mijn vriend won daar een kostuum, en echt wel van goede kwaliteit dus kan moeilijk geloven dat ze te gierig zoude zijn om voldoende te frankeren?



Eppie

 Meld misbruik3-5-2013 13:34:25

Ik heb hen een mailtje gestuurd. Ze hebben zich uitgebreid geëxcuseerd, en boden onmiddellijk aan de kosten terug te storten als ik mijn rekeningnummer gaf. Ze zeiden ook dat ik de fles cava gratis mocht komen ophalen om het ongemak te dekken.

Ik heb dat uiteraard niet gedaan, maar hun reactie toont wel aan dat het buiten hun wil om gebeurd is. Ze waren heel geambeteerd.



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik3-5-2013 21:18:39

Die reactie kregen wij ook, met letterlijk erin dat het alleen bij dat ene exemplaar zal geweest zijn. Ondertussen heb ik nog al mensen gehoord die het voorgehad hebben. Heel tof dat ze dat aanbieden en dat ze hun fout inzien, dat wel. Maar dit is geen "toevalligheid" meer denk ik dan. Ofwel hebben ze heel toevallig verschillende enveloppen te weinig gefrankeerd.
Soit, hubbie heeft zijn kostuum al elders gevonden en gekocht.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info