Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bellenblazers

  8-4-2013 19:59:55
Hallo!

onze beste vrienden trouwen volgende week en ik ben op zoek naar bellenblazers voor bij het buitengaan van de kerk (er mag niet met rijst worden gegooid).
Waar zijn deze goedkoop te vinden? in de action mss? en zijn deze altijd te verkrijgen of slechts tijdelijk?
Heeft iemand tips voor regio west-vlaanderen? ik moet ze wel deze week nog hebben.

Alvast bedankt!


Ilse
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1653


Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik8-4-2013 20:40:54

Heyhey,

Wel een kleine tip: let op met gewone bellenblazers! Deze maken heel vaak zeepvlekken of kringen op je kleed! Ik heb online speciale "weddingbubbels" gekocht, deze maken geen vlekken :-). Dus oppassen als je ze in de Action zou kopen.

Groetjes!

Evelien



tania
28-6-2014
 Meld misbruik8-4-2013 20:49:32

Waar koopt ge die wedding bubbels?



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik8-4-2013 21:08:15

goeie vraag Tania! en hoogstwss hebben ze ook een kostprijs? Ik dacht hier in een topic al es gelezen te hebben (eentje van 2j terug) dat er iemand die van de action gekocht had en er geen probleem mee heeft gehad. Wat maakt het dan zo speciaal die weddingbubbels?



Elke
4-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 21:22:42

Die wedding bubbles kosten inderdaad wat geld. Wij kochten bellenblazers in de Hema (€ 0.50/ stuk). Ik heb ze getest op de stof van mijn kleed. Als je het zeepsop rechtstreeks op de stof doet heb je een kring, die je enkel ziet als je die tegen licht houdt. De bellen zelf maakten bij mij geen vlekken.



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik8-4-2013 21:31:06

Zoveel te beter :-). Dan ben je inderdaad waarschijnlijk beter af in Action. Wij wouden het risico echter niet lopen en hebben "weddingbubbels" gekocht. Geen idee wat ze speciaal maakt maar de garantie "maakt geen vlekken op trouwkledij" deed wonderen voor mijn gemoedsrust :-). Wij hebben ze inderdaad ongeveer 0.50 eur per stuk betaald maar tegen Action-prijzen kan natuurlijk niemand op ;-).

Groetjes!

Evelien



jennyfer
26-6-2013
 Meld misbruik8-4-2013 22:04:48

hallo ilse


ik heb ook bellenblazers voorzien
en ik heb deze gekocht via de action in zo ne pakketje van 3
dacht 0.70 cent
maar wat ik goed vond is dat de ticket die er rond zit er
zeer gemakkelijk afgaat zonder in water te weken of op te krabben
gewoon los trekken en dan heb ik zelf men ticket gemaakt :)

veel succes

en niet onbelangrijk , ze blazen goed!!!



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik8-4-2013 22:09:08

in de aldi in belgie komen ze woensdag ook in reclame. alle, zo een bellenblaaskanon wel te verstaan en speciale 'bellenblaassopjes' ook te koop als je dit zou willen..



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik8-4-2013 22:16:21

Dankuwel voor de reacties!
Jennyfer, heb je deze nog onlangs gekocht? dan kan ik morgen zeker op zoek gaan.
Kathleen, ik heb het zelf ook zien staan :) maar ik vind 5 euro voor zo'n kanon iets te veel, zeker als dat toch maar voor die ene keer is.

Toch bedankt voor de tip!



Jacky

 Meld misbruik9-4-2013 13:49:30

Weet ook dat de meeste bellen in de lucht al kapot gaan voor ze de kledij raken.
De ene vloeistof is de andere niet dus als het kan zou ik dat eerst op voorhand testen.
Ikzelf werk met een bubbelmachine en ik heb nog nooit gehad dat dit vlekken maakte op kledij, wat ik wel had was dat de vloer glad was na lange tijd gebruik aan één stuk, nu heb ik dure vloeistof gevonden en geen last meer van gladde vloeren, dus je ziet dat er wel degelijk een verschil is in vloeistof.



jennyfer
26-6-2013
 Meld misbruik9-4-2013 15:27:06

hallo ilse



ja ze vorige week ergens
tussen het speelgoed per 3 verpakt sta een eendje of kikker op dacht ik


gr



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik9-4-2013 21:26:02

Hey Ik heb er besteld op styleyourwedding in de form van champagne glaasjes Heel leuk en bubbelen echt heeeeeeeeeeel goed


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...