Terug naar overzicht
Dag Elke,Ik had ook heel graag BMW's gehad. K heb er naar gezocht en ook gevonden bij de firma CLOOSTERHOF in Tielt. Wij hebben dan wel voor iets anders gekozen want we vonden die BMW's véél te duur! Kweet niet hoeveel jij er nodig hebt, maar wij hadden 7 volgwagens nodig en natuurlijk 1 bruidswagen. Dat alles kwam op meer dan 2000 euro, en dan waren de wagens nog niet eens versierd. Wij zijn ook van Oost-vlaanderen, dus zal dat in prijs niet veel verschil uitmaken. Ik kan je wel alle gegevens doormailen hoor van deze firma, je kan dan zelf nog zien he. Maar ik kan je wel al zeggen dat ze de enige firma zijn in België die BMW's verhuren en dat weten ze zelf ook. Vandaar hun prijzen vrees ik... De rest valt wel mee qua prijs want we hebben wel iets gehuurd bij hen. Grtz,Isabel01/09/07
Hallo Elke,en moet het specifiek BMW zijn? Deze zijn effectief heel duur. Misschien een ander idee? ... zie www.bruidsparadijs.be Misschien ook leuk in een bus bijvoorbeeld? Dan zit de hele suite bij elkaar en begint je feest op het moment dat je thuis vertrekt! Nog tot 19/11 opendeurdagen met speciale prijzen en kortingen bij aankoop bruidsjurk of trouwkostuum en huur ceremonievervoer.Nog veel succes in je zoektocht!Marita