Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ophalen door bruidegom: wat voorzien?

  7-4-2013 9:52:41


Hey iedereen!

Wat voorzien jullie voor de aanwezige gasten wanneer de bruidegom je komt ophalen bij het ouderlijk huis?
Gewoon cava enzo, of ook nog hapjes?
Wij hebben na de ceremonie nog 2 u receptie bij ons thuis omdat wij ondertussen foto's gaan nemen.
Hiervoor heb ik al broodjes etc besteld.
Daarom lijkt het me zo raar om voor de ceremonie ook nog eens broodjes of hapjes te geven.
En om hoelaat laten jullie iedereen aankomen?
Mijn man komt 1u voor de mis mij ophalen thuis, zodat we nog wat foto's kunnen nemen en kunnen "bekomen".
Ik dacht de suite nog 30min vroeger te laten arriveren...
enig idee?

liese
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1057


Eline
20-7-2013
 Meld misbruik7-4-2013 10:49:38

Wij gaan mini-koffiekoeken bestellen bij de bakker met koffie omdat hij mij 's morgens om 10u00 komt halen. Dat lijkt ons een beetje te vroeg voor Cava. Na ons huwelijk zullen we al genoeg cava drinken en voor 's middags zijn er mini-sandwiches met koud buffetje bij mijn ouders. Daar kunnen ze wel cava bij drinken als ze dat willen...



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik7-4-2013 10:53:29

Bij ons zal er enkel een drankje zijn 's morgens. De bruidegom komt mij samen met zijn moeder een halfuur voor we moeten vertrekken naar het stadhuis ophalen aan het ouderlijk huis. In dit halfuurtje worden er wat foto's genomen en een klein glaasje gedronken. De rest van de suite (zijn broers en zussen met partner) komt rechtstreeks naar het stadhuis.
Na de wettelijke trouw gaan wij ook foto's nemen en gaat de suite terug naar mijn ouderlijk huis voor een broodjesmaaltijd 's middags. Wij sluiten daar later bij aan.

Groetjes
Joyce




lien
4-5-2013
 Meld misbruik7-4-2013 11:00:59

ik dacht ook te gaan voor mini koffiekoeken, maar ik ben er nog niet helemaal uit. als drankje voorzie ik fruitsap en cava. mijn vriend komt mij ook om 10u halen, maar als je ergens gaat ontbijten of brunchen is daar vaak ook een glaasje cava bij, dus eentje moet wel kunnen vind ik.



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik7-4-2013 13:27:58

bij ons komt ie me om 12u30 halen - suite is er om 12u. We voorzien wel cava en, zeker omdat het op de middag is, een paar hapjes (vb. een quiche).



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik7-4-2013 19:48:55

Wij hebben ook mini-koffiekoekjes en mama ging ook nog mini-crocque monsieurs voorzien :) Wij geven toch Cava, omdat het een feestelijk moment is (iedereen een glaasje ofzo he :))


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...