Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

I give it a year (Film)

  4-4-2013 10:50:18
Dag medebruidjes en gommen!

Gisteren met mijn zus en enkele van haar vriendinnen naar Ladies at the Movies geweest.
De film was "I give it a year". Zoals de titel het zegt gaat het over een pas getrouwd koppel dat niet langer dan een jaar zal samenblijven. Zij ontmoet een knappe, leuke man op haar werk en hij komt zijn ex terug tegen. Binnen hun huwelijk ergeren ze zich vaak aan elkaar, maar bij die andere persoon niet. En uiteindelijk gaan ze er met de ander vandoor.

Nu, op zich wel een leuke, grappige film. Maar toen ik gisterenavond thuiskwam had hubby to be zelf moeten koken en stond de keuken er weer niet zo netjes bij... :-)
Ik dan: "O nee, nu erger ik mij aan hem en in de film was dat ook zo..."

Maarja, dat zijn films zeker, best met een korreltje zout nemen ;-) Ik ken hubby to be nu wel al lang genoeg om te weten dat zoiets nooit zal gebeuren.

XX

Tamara
23-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1471


Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik4-4-2013 10:56:44

Ik ben ook met een paar vriendinnen gaan kijken naar die film :)
Twas idd een zeer mooie film, wel een raar verhaal als je zelf net op het punt staat om te trouwen :D Haha



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-4-2013 11:11:28

Ik heb hem ook gezien ;-) vond het echt een hilarische film met inderdaad veel clichés...maar het kan niet altijd en overal rozengeur en manenschijn zijn é...vandaar 'in goede en kwade dagen' en volmondig 'I DO' zeggen ;-)!

groetjes!



Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik4-4-2013 11:36:53

hahaha ik zal maar niet gaan kijken zeker :-)



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik4-4-2013 17:24:26

Allez nu verklap je de film al!

En er zal altijd wel iets zijn waar je u een beetje aan stoort bij je partner, daarvoor hoef je niet naar de film. Maar dat wil ook niet zeggen dat je er dan met iemand anders van door zal gaan als de kans zich voordoet. Je weet waarom je voor elkaar kiest en in slechtere tijden moet je daar vooral aan denken.



Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik4-4-2013 17:43:55



Ha zo toevallig! Ik ben gisteren ook met een paar vriendinnen naar Ladies at the Movies geweest en die film gezien. Het was inderdaad een grappige film maar op sommige momenten vond ik het er wel beetje er over.

Er zijn af en toe wel kleine dingetjes die mijn verloofde doet of zegt, waar ik eens met mijn ogen van moet rollen of waar ik eens diep van moet zuchten. Maarja dat is menselijk zeker. Zolang het bij die kleine dingen blijft, zitten we wel goed denk ik. =)




Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik4-4-2013 19:32:07

Hehe Nathalie, het is eigenlijk van de eerste 10 minuten dat de film begint dat je weet dat het zo zal eindigen hoor :-) Maar het verhaal ertussen is wel grappig.

Inderdaad: Op je huwelijk zeg je "in goede en kwade tijden". Ik had zo de laatste jaren in onze kennissenkring soms echt de indruk dat er vlug gescheiden werd omwille van de banaalste dingen.
En in mijn "jonge" jaren heb ik het ook nog uitgemaakt met vriendjes omdat ik een crush had op een ander. Maar die had ook zijn gebreken hoor :D

Ik weet alleen dat ik nu "de ware" heb en er volop voor zal gaan. Jiha!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...