Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

na het feest...

  3-4-2013 23:22:00
Dames,
Ik zit met een vraagje..
Ons feest zou normaal ten einde lopen om 04.00u,
en ik en mijn vriend zijn sowieso van plan om wel iets van alcohol
te drinken.
Maar hoe hebben jullie vervoer naar huis of hotel ofz geregeld?
Ik heb hier echt geen idee van..

tania
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 990


debora
18-7-2014
 Meld misbruik3-4-2013 23:34:23

Wij gaan waarschijnlijk aan de ouders vragen om ons aan het hotel af te zetten...



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik4-4-2013 0:22:44

Taxi :) of wie er op die moment nog nuchter aanwezig is. Onze feestzaal is 5min rijden van ons thuis xxx



Isabelle
13-9-2013
 Meld misbruik4-4-2013 5:44:51

Wij hadden de keuze: ofwel een B&B in de buurt, of een taxi naar huis. We hebben het laatste gekozen omdat we dan ook 's morgens kunnen doen wat we willen en geen rekening moeten houden met ontbijturen, check-out enz



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-4-2013 7:11:11

Wij hebben een taxi naar een B&B genomen en de ouders een taxi naar huis :-). Wij wouden overnachten in een B&B omdat we dat toch specialer vonden dan gewoon thuis en bovendien kregen we dan een mini-ontbijtbuffet smorgens ipv dat we zelf onze boterhammetjes moesten smeren, dus win-win voor ons :-). Wij hadden wel een B&B met check-out om 16u en waar ze het ontbijt gewoon in een grote mand voor de deur zetten, zodat we het gelijk wanneer konden opeten en dus ons niet moesten haasten :-).

Groetjes!

Evelien



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik4-4-2013 8:24:31

Wij gaan normaal gezien met mijn ouders, schoonouders en getuigen allemaal op hotel..
Hotel ligt op 5min van onze feestzaal en mijn papa zal kijken voor een taxi of 2 om iedereen naar ginder te brengen.
Wij kennen de mensen van het hotel wel dus ik denk dat we via hen wel kunnen regelen dat we een later ontbijt kunnen krijgen.

Groetjes!



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik4-4-2013 9:23:05

Ik veronderstel dat iemand ons thuisbrengt, is 10 min vd feestzaal. Zullen het tegen dan zeker aan iemand vragen. Een B&B lijkt me heel leuk, ik ga supergraag op hotel (voor het ontbijt alleen al), maar ondertussen hebben we een hond en daar moeten we ook voor zorgen natuurlijk. Dus wij gaan gewoon thuis slapen en het uitgespaarde geld kunnen we zeker gebruiken bij de reis!




Kim
8-2-2013
 Meld misbruik4-4-2013 9:57:40

Wij hadden een B&B geboekt vlakbij de feestzaal.
Iemand van het personeel heeft ons naar daar gebracht. Super-service!! :-)



krista
9-8-2013
 Meld misbruik4-4-2013 9:58:46

Wij zelf gaan een taxi bellen ofwel gaat één van mijn getuigen ons afzetten.
Eén van mijn beste vriendinnen en ook mijn getuige drinkt nooit geen alcohol...
's morgens rustig in mijn eigen bedje/omgeving wakker worden na een zware dag vind ik toch een luxe. Daarom dat wij terug naar huis willen...
Voor onze gasten ga ik ook een papier op de buitendeur hangen met tel. nr's van taxi's uit de buurt. Wie weet is dit wel nodig voor sommige gasten, ik heb niet graag dat er iets zou gebeuren op weg van onze trouw naar de gasten hun thuis onder invloed van alcohol en een tel nr van een taxi heb je niet zomaar op zak denk ik dus ... wij denken ook een beetje aan onze gasten ;-).



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik4-4-2013 10:14:39

Wij gaan te voet naar het hotel. Anders zou ik een taxi nemen als het wat verder is. Als je iemand kent die sowieso BOB ging zijn (omdat ze nog naar huis rijden of zo), kan je die wel vragen om jullie af te zetten, anders zou ik het niet doen (dan kunnen die mensen ook een glaasje drinken :)).



Inge
21-6-2013
 Meld misbruik4-4-2013 10:51:51

Wij hebben destijds bewust gezocht naar een feestzaal met hotel. De feestzaal ligt uiteindelijk toch wel een +/- 35 min. van ons thuis.

We krijgen dan ook een kamer gratis aangeboden. Gewoon de gang aflopen en bedje in .



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik4-4-2013 11:19:51

Wij gaan op hotel, net als een heleboel van onze gasten.
Wij hebben nl. veel gasten die van Antwerpen/West-Vlaanderen komen en wij trouwen zelf in Limburg. Daarom gaan we op de uitnodiging een hotel suggestie zetten.
We zijn aan het regelen bij een hotel dat we x % korting krijgen als de gasten onder onze naam boeken (kwestie van groepskorting te hebben). Dit omdat we nu al zeker zijn van minstens 15 kamers die zullen worden genomen op onze trouw.
We nemen dus een taxi naar het hotel en ik neem aan dat de gasten dit ook zullen doen :-)

Lekker gezellig allemaal samen :-)



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik4-4-2013 12:34:59

Mijn schoonzus is tegen dan al even zwanger en drinkt dus geen alcohol meer; bob: check! :p



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik4-4-2013 14:23:32

Wij logeren in een hotel op wandelafstand. Maar ik ga met mijn kleed en cadeau's niet tot daar ga wandelen dus bellen wij toch een taxi of iemand nuchter om ons af te zetten :)




Jente
26-10-2013
 Meld misbruik4-4-2013 16:00:44

Mijn kant van de familie slaapt in een hotel op 300m van de feestzaal (zij wonen op meer dan 100km afstand). Wijzelf wonen maar een 5tal km van de feestzaal en gaan aan de broer van mijn vriend vragen of hij ons thuis wil afzetten na de feest. Anders bellen we een taxi.



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik5-4-2013 18:50:44

Mijn familie moet nog 140km rijden voor ze thuis zijn. Ik heb voor hen een taxibusje met chauffeur gehuurd en dat komt dan voor hen af te zetten om 12u smiddags en op te halen om 4u op €20/pp. Vind ik een degelijke prijs voor tot.280km. Wij nemen na het feest een taxi naar ons hotel. We hebben een taxiservice gebeld om stand-by te blijven voor de rest van onze gasten.



sofie
26-8-2012
 Meld misbruik7-4-2013 15:38:04

Wij worden door de mensen van de zaal naar hotel gevoerd , die we trouwens kado krijgen van de zaal , dus kan nie beter


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...