Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

den ast feestzaal kampenhout, gospelkoor

  8-11-2006 12:28:59
Helaba,
Zaterdag was het eindelijk aan ons!
We hebben echt een fantastische dag achter de rug!!!! Ik wou nog even laten weten dat de bruidjes die hun feestzaal bij den ast hebben gepland, op hun twee oortjes mogen slapen!
Via een forum zijn we terecht gekomen bi deze feestzaal en we waren meteen verkocht! zeer goeie service, eten tot in de puntjes verzorgd, erg aangename baas die je ten alle tijde mag lastig vallen, een enorm mooie danszaal en een dinerzaal en ontvangstzaal (jaja drie zalen!) Echt de moeite!
Wat ik ook alleen maar kan aanraden is het gospelkoor www.gospelkoor.be ! Voor 350 euro wordt je huwelijksmis opgeluisterd met prachtige liedjes (er waren 14 zangers op ons feest!). We hebben heel veel positieve reacties gekregen!
Dit wou ik effe kwijt als dank voor een fantastisch feest om nooit meer te vergeten! Bedankt Chris (den ast) en Patrick (gospelkoor)!
Groetjes,
Karen en Jürgen (al vier dagen gehuwd)

karen
4-11-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 962


Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik9-11-2006 9:02:12

Hey super zeg,

Wij trouwen volgende zomer en hebben ook Den Ast gekozen. Wij zijn zelfs niet meer naar andere zalen gaan kijken. En ik heb daar ook nog niets slechts over gehoord. Niets dan goed dus.
Wat hadden jullie van eten genomen? Buffet? Dessertbuffet? Zijn jullie op voorhand wijn gaan proeven?
Ik denk dat wij twee zalen hebben. De ontvangszaal beneden (maar hopelijk is het goed weer, zodat wij buiten kunnen receptie houden) en dan de zaal boven. Het stelt me weer gerust zo'n reactie.



Bart

 Meld misbruik9-11-2006 9:32:40

Den Ast is een schitterende zaal. Ook den accoustic is geweldig !!

Dj Lebart



karen
4-11-2006
 Meld misbruik9-11-2006 10:21:50

Hey Franciska,

Wij hadden dr(ie zalen:
De mensen werden ontvangen in het receptiezaaltje beneden links. Dan werden ze per tafel naar boven geleid voor het diner.
Rond 21.30 werden de dessertgasten ontvangen in de receptiezaal beneden en wanneer ook daar iedereen was werden ze samengevoegd met de dinergasten voor het dessertenbuffet en dansfeest in het pakhuis. Ook een ongelooflijke mooie zaal! Aan te raden om de drie zalen te nemen!!! We hebben echt heel veel leuke reacties gekregen op die zalenwissel. de mensen vielen van de ene verrassing in de andere!+ het pakhuis heeft een geweldige accoustic en genoeg dansruimte. De naam zegt het ook zelf pakhuis, het doet wat industrieel aan met grote voiles die naar beneden hangen enzo... Echt knap.
Het eten:
aperitief (het goedkoopste)
soep (wij gekozen voor preisoep met italiaanse hamsnippers, maar veel keuze!)
warm en koud buffet (echt lekker)
Koffie/thee
dessertenbuffet
Wijn zijn we niet gaan proeven (wijzelf zijn niet echt kenners) en hebben ook hier weer de goedkoopste formule genomen. Desondanks ook heel veel positieve reacties gehad op de wijn.
Je mag echt wel gerust zijn hoor in den ast! Ik ben superblij dat ik voor deze zaal gekozen heb.
Groetjes,
en nog veel succes!
Karen



EVA
1-9-2007
 Meld misbruik11-11-2006 20:55:56

Super om dit te lezen, ik trouw zelf ook 15.9.07 in Den Ast! Geniet nog van je wittebroodsweken!
Eva


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...