Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn DIY-projectjes

  3-4-2013 14:24:30
Hallo iedereen!

Ik zit momenteel zonder werk thuis, dus ik ben bezig met wat DIY dingen! Deze wil ik graag met jullie delen!

1) De 'I do' stickers voor op je trouwschoenen had ik al op meerdere plaatsen gezien (http://www.etsy.com/listing/59841511/crystal-i-do-shoe-stickers). Ik heb een velletje zelfklevende strass steentjes gekocht in de hobbywinkel, en zelf de letters gevormd op mijn schoenen! Voor 2 euro was het gefikst!

2) Een 'Bedankt'-banner voor op de foto die we naar de mensen sturen. Ook hier weer de inspiratie ervoor opgedaan op internet (http://www.etsy.com/listing/92080836/thank-you-banner-wedding-banner-wedding). Ik heb crème papier van de uitnodigingen gebruikt, dat ik al had afgesneden maar niet meer nodig had. Hiervan heb ik vanboven een klein stukje omgeplooit en vastgelijmd, met nog een beetje opening dat het lint erdoor kon. Dan heb ik in hetzelfde lettertype als de uitnodigingen 'BEDANKT!' in word getypt, lettergrootte ongeveer 400 ;). De letters dan afgedrukt en uitgesneden. Dan overgetrokken met een potlood op het papier, en dan ingekleurd met alcoholstift. Vervolgens alle blaadjes op lint geregen! Heeft me alleen een alcoholstift, het papier en het lint gekost!

3) Photo booth props. Templates op internet gezocht, afgedrukt en overtrokken op van dat 'mousse' papier. Uitgeknipt en vastgelijmd op satéstokjes.

4) De bedankjes zijn niet echt orgineel, maar toch wel wat samengeknutselt! In de AVA heb ik de buisjes in de houten houders gekocht. De buisjes heb ik gevuld met onderaan een klein laagje rijstpapier, dan 3 rode ovale suikertjes, 3 crème kleurige, 20 rode hartjes en 20 kleine witte rondjes. De houten houders heb ik rood geschilderd. Op de buisjes zelf komen stickers met onze namen, de datum, en Happily ever after (doorzichtige stickers en rode letters, van de stikkie shop). Rond de stoppen komt een lintje met daaraan gelukspoppetjes (een bruidje en een bruidegommetje).

En mijn volgende projectje worden puzzelstukjes uitsnijden uit hetzelfde papier als al ons drukwerk (crème en bordeaux), die als gastenboek gaan dienen! Ik heb de twee vogelkooitje van de Gifi gekocht, de grootste zal dienen als enveloppedoos, in de kleinere kunnen de mensen de puzzelstukjes doen! Ik hoop uiteindelijk de puzzelstukjes samen met de foto's in een grote kader te doen!

Ik ga eens kijken hoe ik online een album kan maken en dan zet ik de foto's erbij!

Kortom heb ik wel ondervonden dat je zelf makkelijk wat geld kan besparen door zelf dingen samen te stellen! En je moet er niet al te handig voor zijn, want dat ben ik zelf ook absoluut niet ;)




Ann
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 1890


Ann
18-5-2013
 Meld misbruik3-4-2013 14:29:41

Oh ja en er is nog mijn bellenblaas! Ik wilde heel graag bellenblaas voor als we uit de kerk komen! Ik heb heel lang gezocht naar 'gewone' buisjes waar ik zelf een wikkeltje rond kon doen.

Uiteindelijk heb ik deze gevonden in de fun voor 30 cent per stuk. Vervolgens heb ik ons logo afgedrukt op gewoon wit papier op het formaat van de wikkel, en dan met hobbylijm vastgelijmd. Heel simpel gepersonaliseerde bellenblaas!



Ann
18-5-2013
 Meld misbruik3-4-2013 14:37:53

http://be.fotoalbum.eu/TrouwDirkAnn/a759073

Album met al enkele foto's in !



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik3-4-2013 15:15:00

Chic! Daar mag je fier op zijn!




Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik3-4-2013 15:32:40

Heel leuk! Dat noem ik nu eens tijd wel besteed!



Ann
24-1-2014
 Meld misbruik3-4-2013 15:34:26

knap gedaan!



Fien
29-5-2013
 Meld misbruik3-4-2013 15:39:55

Wauw! Leuk!! Heb je toevallig ook foto van de uitnodigingen? Als ik het goed lees, heb je deze ook zelf gemaakt?



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik3-4-2013 17:18:52

Wow, leuk hoor.
Ik denk gewoon dat ik hiervoor gewoon geen tijd genoeg zal hebben.. :(



Ann
18-5-2013
 Meld misbruik3-4-2013 17:32:23

Ik heb de uitnodigingen inderdaad ook zelf gemaakt, ik zal er straks even foto's van proberen bij te zetten!

Charlyn, goed proberen te plannen in het weekend ofzo! Als je van te voren goed weet wat je precies wilt doen heb je er niet al te veel tijd voor nodig, ik heb ook wel veel uurtjes gespendeerd aan uitvogelen hoe ik 't nu net wou doen :p



edith
29-6-2013
 Meld misbruik3-4-2013 17:53:28

Hey, Een vraagje waar heb je de photo props juist gezocht wil deze ook doen. Heel leuk echt iets waar je trots op mag zijn.



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik3-4-2013 20:44:47

Ik ben dit weekend ook begonnen aan mijn DIY projectjes:
alvast een ringenschaaltje gemaakt en de kaartjes voor het gastenboek.
Staan volgend weekend op het programma: de tafelkaartjes en nummering

Graag wil ik nog een 'just married' banner maken en dien ik nog 150 blaadjes in kleine zakjes te veranderen voor onze bedankjes.

Als je goed plant, moet het idd wel lukken. Jij bent alvast goed op dreef! En wat ziet het er allemaal leuk uit!



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik3-4-2013 20:48:09

Super leuk! Ik ga in de grote vakantie ook wat van die spullen maken :-) Ik vind de bellenblazers super tof! Ik ben kleuterjuf en zou iets willen uitdelen aan mijn klas, dit lijkt me wel super! x



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik4-4-2013 13:54:53

Wauw zo prachtig! De bellenblazers hebben mij ook aan het denken gezet :-)! Ik denk dat ik dit zal uitdelen aan de kindjes die naar de kerk komen :-). Super zeg! x



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik4-4-2013 13:58:05

Zou ik eens de afmetingen van je ticketjes voor de bellenblazers mogen weten :-)? Kan dan meteen al iets uitproberen ;-)!



Ann
18-5-2013
 Meld misbruik4-4-2013 16:00:15

Ik heb ze 15 cm op 5,8 cm uitgesneden Charlotte!

Als er trouwens iemand geen tijd heeft, ik wil wel iets doen voor iemand (ik ben wel geen professional er zitten soms foutjes in), tegen betaling van de materialen en ev. verzending! Ik zit nog twee weken thuis, ik verveel me toch maar :p



edith
29-6-2013
 Meld misbruik4-4-2013 18:37:53

ann,

waar heb je jou voorbeeldjes gehaald voor de foto booth props?

groetjes



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik4-4-2013 19:02:29

Oké een dikke merci! Ik zal zien waar ik volgende week eens geraak. En probeer het dan zeker uit :-)! Ben al benieuwd!



Ann
18-5-2013
 Meld misbruik4-4-2013 19:03:22

Edith, ik heb ze allemaal op mijn pc opgeslagen, ik weet niet zeker waar ik ze gedownload heb.. Als je me pb't met je mailadres zal ik je ze mailen anders!



Ann
18-5-2013
 Meld misbruik4-4-2013 19:04:14

Charlotte, ze stonden bij ons in de fun op twee plaatsen! Bij de tuinspullen stonden allemaal bellenblaasdingen, en bij de 'feestversiering' en themafeestjes!



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik5-4-2013 17:24:51

Ik ben dus vandaag naar de fun geweest en ze hadden zo'n bellenblazers niet. Enkel van Bumba, Cars, K3. En dan nog een 6-pack. Nergens zonder etiket. Ik ben dan naar de Action gereden en heb bellenblazers mee voor €0,28 met een etiket. Maar ik ga het met wat harder papier proberen te verdoezelen ;-)



Ann
18-5-2013
 Meld misbruik6-4-2013 22:20:00

Er zaten wel etiketjes op, maar die heb ik eraf gehaald, die waren van gewoon papier!



Ann
18-5-2013
 Meld misbruik7-4-2013 19:11:25

Ik heb foto's van de uitnodigingen erbij gezet!

Bij de tantes en nonkels van mijn vriend zat er nog een rood kaartje bij met 'Geef je ons goede nieuws door aan jullie kinderen, zodat zij 's avonds een dessertje mee kunnen snoepen?'.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...