Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

  7-11-2006 22:19:49
hallo,
Graag had ik jullie mening geweten, het zit zo vorige maand waren wij naar de zoo van antwerpen geweest, bij het buiten gaan zagen wij allemaal juwelier winkeltjes, amaai zoveel wiste wij niet eens, had daar wel per toeval een paar mooi ringen zien liggen. Nu vinden wij dit wel raar dat er op zon kleine plaat zoveel juweliers zijn dat precies concuren met elkaar en allemaal met diamanten werken. Zijn deze winkels wel te betrouwen op echtheid van goud en diamanten?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes vanessa

vanessa
25-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 420


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik8-11-2006 7:39:30

Hey,

Antwerpen is niet voor niets de diamantstad! Ik zou niet twijfelen, de stad is erom gekend.

Groetjes,
Lieve



Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik8-11-2006 9:07:15

Dag Vanessa,

Je bent in de Jodenbuurt terecht gekomen. Deze staan bekend om hun goud en diamanten.

Wanneer er bij ons in de familie een communie of dergelijke was gingen we daar altijd de juwelen halen. Ze zijn zeker betrouwbaar.

Heidi



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik8-11-2006 11:36:08

hallo,
Ik ben van Antwerpen en je mag zeker niet twijfelen.
Ze zijn zelfs goedkoper of andere winkels.
Veel succes bij uw zoektocht.
Groetejes van Pascale



Kristien
7-7-2007
 Meld misbruik8-11-2006 12:39:14

Hey,
Misschien een rare vraag, maar staan er in de zoo veel hekken voor de dieren? Of kun je er mooie foto's nemen. Had gezien dat je daar gratis trouwfoto's kunt maken maar twijfel nog.
Deze juweliers zijn wel betrouwbaar hoor.
Groetjes
Kristien



vanessa
25-8-2007
 Meld misbruik8-11-2006 16:20:01

hallo,
Ik denk wel dat je er hele mooie fotos kunt maken voor jullie trouw. Er staan natuurlijk voor sommige dieren hoge hekken, maar met een goeie fotograaf moet dit zeker op een originele manier te misschien wel te verbergen zijn. Ik denk wel dat het iets zal hebben zo fotos van de zoo. Moesten wij niet zo ver van antwerpen wonen zouden we het in elk geval ook daar fotos laten maken hebben maja.
groetjes vanessa



Jona
18-8-2007
 Meld misbruik9-11-2006 20:05:42

Hey
De buurt die je beschrijft is inderdaad de jodenbuurt, gekent voor hun goud en diamanten. Wij hadden hetzelfde idee, want wij hebben een low-budget huwelijk, dus wij hebben onze ringen daar gehaald. Onze ringen kosten maar de helft van wat ze elders kosten. Vooral als je hen de indruk geeft dat je twijfelt en dat je elders wil gaan zien, doen ze telkens een stuk van hun prijs af. De kwaliteit van de ringen is wel goed, en ik denk wel dat de diamanten echt zijn. Ze bieden ook levenslange garantie. Wij zijn binnengegaan, hebben gekozen, een voorschot betaald en na een uur mochten we de ringen gaan ophalen, gegraveerd en op maat gemaakt. Alleen zijn ze bij het graveren wel een beetje in de mist gegaan. Hier en daar uitgeschoven. Ni da het zo duidelijk is maar als je goed kijkt valt het wel op. Zo ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
Succes!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...