Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe beginnen...

  7-11-2006 20:08:47
De grote stap is gezet, we gaan trouwen op 10/08/07, had een email gestuurd naar het gemeentehuis en we moesten maar eens langskomen, moet je dan ineens de info over de getuigen meenemen en kan dit pas 6 maanden op voorhand?

Katleen
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 324


Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik7-11-2006 20:16:27

hallo katleen,

wij trouwen in juni volgend jaar, en wij zijn begin dit jaar al naar de gemeente gestapt en de datum gaan doorgeven. Omdat mijn ventje momenteel in libanon zit ben ik nog eens gaan vragen en bij ons staat alles al vast... Wij moeten enkel nog gaan tekenen en dit moet ten laatste 14 dagen op voorhand gebeuren...

groetjes
wendy
22-06-2007



Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik7-11-2006 20:22:06

Hey Katleen,

Wij trouwen op 797 en hebben de datum vastgelegd in juni/juli dit jaar. We moeten ten vroegste 6 maanden op voorhand nog eens teruggaan voor de officiele aangifte. Ze hebben de datum en het uur al genoteerd in een notaboek. Ze doen dit wel niet in alle gemeentes! Er zijn ook veel gemeentes waar je effectief 6 maanden op voorhand pas weet of die dag nog kan en het uur ed. Maar ik denk dat dit voor jouw datum zeker geen probeem zal zijn. Ze trouwen ook meerdere mensen op 1 dag hé.

De eerste keer toen wij gegaan zijn, hebben we een foldertje meegekregen op de gemeente met alle info: benodigde documenten,... Tegen dat het nog 6 maanden is, gaan we dat nog eens doornemen. Maar voorlopig ligt de datum en het uur al vast. Meer moeten we nog niet weten op dit moment...

Succes en nog eens proficiat met je huwelijksplannen!

Groeten,

Vicky 797



Katleen
10-8-2007
 Meld misbruik7-11-2006 20:28:50

Bedankt, heb nu al zenuwen. Wat vroeg hé.

katleen
10/08/07



Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik8-11-2006 11:31:11

Ik was helemaal nog niet zenuwachtig maar omdat iedereen mij steeds vraagt of ik al zenuwachtig ben en of ik al een kleedje heb (wat ik nog niet heb!) begint het nu toch stilletjes te kriebelen!

Groeten,

Vicky 797


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...