Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindjes

  2-4-2013 11:35:38
Zoals de titel het zegt, ben ik op zoek naar schattige jurkjes en kostuumpjes voor onze 3 bruidskindjes.
De 2 meisje zullen 1.8 jaar zijn en het jongentje ongeveer 3 jaar.
Heeft iemand ervaring of ideeen van winkels in West-Vlaanderen?

alvast dank voor jullie hulp :)

sahine
31-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1249


Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik2-4-2013 11:52:05

wij hebben leuke toffe kleedjes gevonden bij c&a voor onze twee meisjes
en aangezien de jonge leeftijd van de meisjes vind je ze mss ook bij dreambaby die hebben tegenwoordig ook een hoekje van c&a in de winkel hangen voor onze jongens huurt mijn vriend dat waar hij zijn kostuum gaat kiezen. Heb voor mijn zoontje andere kleren voorzien voor na de ceremonie en de foto's




sofie
20-4-2013
 Meld misbruik2-4-2013 13:22:47

Wij hebben samen een stofje gekozen en nu maken de respectievelijke mama's kleren voor de 5 bruidskindjes. Ik heb wat accessoires gemaakt met datzelfde stofje (handtasjes voor de oudste 2 en knuffels voor de anderen)... ik ben super benieuwd nr het resultaat :-) nog maar 17 dagen wachten ;-)
Dit als tip als er handige harry's (of harrieten) id zaal zitten natuurlijk...
Succes!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 19:32:14

Wij hebben voor ons bruidsmeisje een kleedje gevonden bij c&a, voor onze 2 bruidsjongens (een tweeling) hebben we een kostuum besteld via humpiedump.nl. Daar vind je ook heel toffe dingen.



cathy
12-7-2013
 Meld misbruik2-4-2013 23:15:31

de kleedjes voor de meisjes 3 en 1.8j komen ook van de c&a,hele leuke dingen en niet duur


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...