Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog een leuk iets om te hebben na het huwelijk ^-^

  2-4-2013 10:20:11
hoi bruidjes en bruidjes in spé!!!

Wil dit nog even met jullie delen...
Wij zijn ondertussen al 73 dagen getrouwd en het lijkt nog gisteren
Het was echt een prachtige dag die we nooit meer willen vergeten!
Buiten de fotoalbums die we hebben als aandenken aan die mooie dag heb ik ook nog een soort van wedding-box gemaakt. Bij mij is dit een grote stevige mooi versierde doos (zoals een schoendoos, maar vierkant) en hierin heb ik al de kleine spulletjes gestopt die ons doen herinneren aan deze mooie dag!

*Gastenboek
*mooiste (origineelste) kaartjes
*tiara
*kousenband
*haarstukje (wat ook op m'n jurk voorkwam)
*uitnodiging
*misboekje
*gepersonaliseerde balpen waarmee onze gastenboek werd ingevuld
*101 reden...-boekje
...

Is echt zo leuk om er eens in te snollen en ik vermoed dat dat binnen zoveel jaren nog even leuk is.
Zo heb ik onze fotograaf op het idee gebracht om zo'n kistjes te maken met de foto van het koppel en het resultaat mag er zijn (check: www.marcvanraes.be )

Dit wilde ik natuurlijk met jullie delen omdat ik er zelf zo blij om ben

Voor diegene die nog aan het voorbereiden zijn wens ik hen alle plezier toe en aan de bruidjes die al getrouwd zijn proficiat!!!

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1980


stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik2-4-2013 11:51:11

lijkt mij wel heel leuk om bij te houden.
Ik zit nog volop in de voorbereidingsfase



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik2-4-2013 12:09:36

Super tof idee je kan dat toekomst gericht eventuel ook doen rond geboorte van kindjes. Ik ben dus in omgekeerde vorm begonnen. eerst de kids dan een huwelijk

voor mezelf heb ik een soort dagboek waar ik vrijwel alles in op schrijf




Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik2-4-2013 13:52:45

@Mieke: hier ook al 2 kindjes hoor en idd het 1ste tutje, de 1ste schoentjes, het 1st pyama'ke, ... en héééééél véééééél foto's!



AUDREY
24-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 20:43:51

heel tof idee :-)



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-4-2013 23:01:49

Onze enveloppe doos zal een soort kistje zijn. Om deze spullen in te bewaren. Leuk eh voor de kids heb ik dat ook Kelly X


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...