Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat te doen

  1-4-2013 11:28:28
Heb in februari iets besteld bij Etsy, maar is nog niet toegekomen. Het zou wel moeten vertrokken zijn, maar verder staat er nog niets bij... Zou het ergens op de douane kunnen vastzitten? Wie kan ik best ervoor contacteren? Ik heb er echt geen idee van.. Of nog even geduld hebben? Want ja onze dag is natuurlijk niet zo ver meer..
Bedankt alvast! Groetjes

laurie
26-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 950


Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik2-4-2013 0:00:43

Hey!
Ik heb eind januari ook iets besteld bij Etsy (een diadeem) en was nog steeds niet aangekomen! Die mevrouw zou het al 3x terug opnieuw gestuurd hebben. Het gebeurt blijkbaar nogal vaker dat dit door de douane wordt tegengehouden omdat dit van Amerika komt. Ik heb mijn bestelling dan maar geannuleerd en mijn geld teruggekregen.



Inge
24-8-2013
 Meld misbruik2-4-2013 13:39:07

Hey,
Ik heb ook in februari op Etsy besteld (moest uit China komen) en vond dat het lang duurde. Als je mailt naar de winkeleigenaar krijg je meerstal snel reactie. Bij mij was het probleem dat er een congres was met heeeeel sterke beveiliging en daardoor vertraging. Ik heb deze morgen mijn pakje gekregen.
Hopelijk moet je niet te lang meer wachten!!



Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik2-4-2013 17:50:33

Wij bestelden vorige week manchetknopen uit australië en ze zaten vandaag al in de brievenbus! Ik denk dus dat het er echt vanaf hangt wat je koopt en van waar het moet komen. Hopelijk komt het snel aan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...