Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te koop: ongedragen kostuumpjes bruidsjongens

  31-3-2013 14:20:16
Hej, onze 3 zoontjes zullen bruidsjongens zijn op onze trouw, samen met hun zusje. Ik had voor de jongens al een 4-deling kostuumpje gekocht, maar nu passen ze er al niet meer in en ik kan het niet meer ruilen. Ik verkoop ze dus... 2x 0jaar(ca 3 tot 6 maand) in het bruin 1x 2jaar (ca 18 maand tot 24 maand) in het zwart Kostuumbroek + vest + wit hemd + gilet Bij interesse stuur ik foto s door Prijs per stuk 25 euro.

Tineke
10-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1388


Lara
13-7-2013
 Meld misbruik31-3-2013 16:12:34

Hoi, wat een pech seg! Maar voor ons komt het misschien goed uit. Wij hebben 1 bruidsjongen. Wij trouwen in de zomer en dan is onze bruidsjongen 1,5 jaar, dus misschien zou jullie kostuumpje wel iets voor onze bruidsjongen kunnen zijn. Is het een dik kostuum of kan het ook dienen voor in de zomer? Graag zouden wij wel foto's willen zien.
Je mag ze mailen naar laratruyens@hotmail.com

Alvast bedankt!
Groetjes



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik1-4-2013 7:54:40

ja dat gaat vlug met kindjes...wij hebben ook één bruidsjongetje,die gaat dan 23 maanden zijn...mag ik ook foto's zien? paulusdeboskabouter55@hotmail.com

dank je
ilse



Sofie
1-9-2013
 Meld misbruik1-4-2013 9:20:55

Hey Tineke!

Waat heb je deze komstuumpjes gekocht?

Groetjes



Tineke
10-5-2013
 Meld misbruik1-4-2013 20:35:08

Sofie, in Antwerpen ergens in zo'n klein winkeltje... geen idee hoe dat noemt :-)



Lara
13-7-2013
 Meld misbruik9-4-2013 1:22:18

Hoi Tine,

Je mag mij ook foto's doormailen van de kostuumpjes: laratruyens@hotmail.com.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...