Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droomjurk uit Turkije

7-11-2006 13:11:34
Hoi allen

Ik had beloofd om jullie op de hoogte te houden!
We zijn dus vorige week naar Istanbul geweest om onze trouwshopping te doen.

En we hebben echt alles gevonden!
Ik heb echt een pracht van een jurk gevonden (weet de prijs jammergenoeg niet, want mijn moeder heeft ze betaald en ik moest me er niets van aantrekken) met bijpassende schoenen. Mijn verloofde heeft een kostuum, hemd, das en schoenen gevonden. We hebben onze ringen en juwelen voor mij. En we hebben voor iedereen van de suite eenzelfde hemd en das gekocht dat we cadeau gaan geven (het was echt veel goedkoper dan hier!) en we gaan vragen aan iedereen om een zwart kostuum te dragen...
Mijn ouders hebben ook elk hun kledij daar gevonden.

Maandag en dinsdag zijn we gaan kijken voor een kleed voor mij. Dinsdag had ik dan het kleed gevonden, ze hebben mijn maten genomen en ik ben vrijdag mijn kleed mogen gaan afhalen... In Turkije hebben de bruidjes allemaal graag parels op hun kleed, maar ik liever niet... Ze vonden dat héél raar in de winkels, maar heb uiteindelijk toch een pracht van een kleed gevonden!

Eén nadeel was wel dat het slecht weer was! De eerste dag en de donderdag was er zonneschijn en droog weer, maar al de rest was het regen! Zaterdag hebben we zelfs sneeuw gehad!

Hopelijk gaat het bij jullie allen even goed als bij ons voorlopig!

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 342

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-11-2006 13:25:24

Hey,

amaai, jij hebt écht een onvergetelijke ervaring achter de rug! Daar kunnen de bruidswinkels hier in België precies nog iets van leren.

Hopelijk loopt de rest van de voorbereidingen even vlotjes!

Lieve

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik8-11-2006 8:35:13

Haha, typisch iets vr jou !!
Heb je geen fotooke van je jurk? Want nu zijn we benieuwd wat het geworden is.
Ik ging zeggen nog veel succes met het voorbereiden, maar iets in me zegt dat dat vlotjes zal gaan .

Fotoke mag je mailen anders.
Peggy_verstraeten@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...