Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oproep: mensen met een Alfa Romeo

  29-3-2013 20:36:39
Hallo iedereen!

Omwille van ons budget hebben wij geen speciaal vervoer geregeld naar de kerk/van de kerk naar de zaal. Het ligt ook allemaal vrij dicht bij elkaar.

In het begin heb ik gezocht naar Alfa Romeo GT's/spiders om te huren. De prijzen hiervoor zijn echt énorm.

Bij deze wil ik jullie dus allemaal heel lief aankijken, en hopen dat iemand mijn droom kan waarmaken om op m'n huwelijksdag in mijn droomauto te zitten.. Uiteraard mag de eigenaar er zelf mee rijden, vergoeden we de bezine en mag de persoon een hapje en drankje nuttigen op de receptie.

Op hoop van zegen!

Ann
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 947


caroline
20-7-2013
 Meld misbruik3-4-2013 23:12:41

Zoek je echt een GT of Spider? Moest je zelf met een Alfa rijden, vraag mss even aan de garage waar je hem gekocht hebt of het mogelijk is om even te testdriven :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...