Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke spelletjes voor tijdens het dansfeest :)

  29-3-2013 12:25:32
Hey Mede bruidjes en gommetjes,

Ik was even aan het nadenken wat we zouden kunnen doen van spelletjes :)
Zo heb je het weggooien van je boeket
Het verloten van je kousenband..
Wat kan je nog doen?
Ik heb helemaal geen inspiratie meer... :)

Groetjes

Kelly
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1206


Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik29-3-2013 12:47:39

Mijn advies: zo weinig mogelijk. Steekt snel tegen voor andere mensen. Weggooien boeket en de kousenband is wel leuk. Voor de rest willen mensen enkel dansen en feesten :)



Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik29-3-2013 13:05:39

ik deel de mening van Marieke, bij ons zijn er zelfs geen spelletjes!



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik29-3-2013 14:11:56

Ik zou het zelf ook een domper vinden als ik uitgenodigd zou worden op een dansfeest en dit onderbroken zou worden voor spelletjes. Dat breekt de sfeer naar mijn mening.
Bij ons dus ook geen spelletjes buiten weggooien bruidsboeket.



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik29-3-2013 14:58:06

Persoonlijk denk ik dat je als bruidskoppel moeilijk spelletjes ineen kan steken. Laat dat dan desnoods over aan getuigen, vrienden, familie.
Meestal wordt er wel altijd iets gedaan door vrienden/familie.



Ann
18-5-2013
 Meld misbruik29-3-2013 17:22:20

Ik zou wel wat entertainment willen, maar net niet de 'klassieke' dingen.. Ik ga geen kousenband weggooien, en ik wil mijn bruidsboeket mooi heel houden om het later te drogen! :)



Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik29-3-2013 19:09:20

Bij ons zullen we zien wat de avond brengt.
Sowieso wel met de kousenband, maar van men bruidsboeket blijven we af, dat gaan we mooi laten drogen.

We weten dat onze DJ een verrassing heeft om middernacht waar iedereen moet aan meedoen, maar voor de rest....

afwachten geblazen




AUDREY
24-5-2013
 Meld misbruik29-3-2013 20:53:41

het zijn familie en vrienden,jullie weten wat ze het liefst hebben maar bij mij is dat vooral een leuke dansavond dat ze willen,misschien eens over nadenken en het niet te langdradig maken,grtjes



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik30-3-2013 10:31:17

Er bestaat zo'n spelletje waar de bruid en bruidegom op stoelen rug tgn rug zitten met ofwel van elk een schoen ofwel een barbiepop ken en barbie. Dan moeten ze vragen beantwoorden. Bvb.: wie van de twee heeft het grootste gat in hun hand. En dan steken ze de schoen omhoog van het antwoord. Stoelendans etc zijn vrij ingeburgerd in België. In Amerika wordt dat blijkbaar toch veel gedaan.



edith
29-6-2013
 Meld misbruik31-3-2013 8:42:45

Wij houden enkel een middagfeest. Dus echt een dansfeest is er niet. Maar mag wel er zal wel onnozel gedaan worden. Wij hebben wel enkele volkspelen gehuurd voor de dag omdat er nogal wat kinderen en tieners zullen zijn. Ook voorzie ik een tafel vol leuke dingen voor de kindjes moest het dan toch slecht weer worden of als ze efkes rustig bezig willen zijn. (Kleurboeken, kleuren, bellenblazers, verkleed accessoires, ... ) en fotoprops.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...