Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingskaartjes

  7-11-2006 9:36:30
Hallo iedereen

Ik vroeg mij af of bedankingskaartjes ook gestuurd worden naar mensen die naar de receptie geweest zijn?
bedankt voor jullie reactie !

groetjes

annabel
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 852


Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik7-11-2006 9:53:33

Hoi Annabel,

Bedankingskaartjes worden inderdaad naar alle gasten gestuurd, ook die van de receptie. En als je bijvoorbeeld nog een kado hebt gekregen van iemand die niet uitgenodigd was, krijgt die normaal ook een bedankingskaartje.

Groetjes,
Wendy
5/5/07
www.tom-wendy.be



Veroniek

 Meld misbruik7-11-2006 13:03:26

Hoi Annabel

Wij zijn ooit eens naar de receptie van de trouw geweest van mijn baas zijn dochter en hadden haar een mooie cadeau gegeven. We hebben jammergenoeg nooit een bedankingskaartje gekregen.

Ik vond dat niet mooi! Dus ik ga naar iedereen een bedankingskaartje sturen. Zeker als je een cadeau krijgt is dat toch het minste dat je kan doen vind ik.

Veel succes!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



cindy
13-9-2008
 Meld misbruik6-12-2006 11:35:17

Wij gaan ook een lijst bijhouden van iedereen waarvan we een cadeautje hebben gekregen. En dan verder naar iedereen die op ons huwelijk aanwezig zal zijn.

groetjes
cindy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...