Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe bruidskindjes feestelijker maken?

  7-11-2006 8:33:50
Hoi,
voor mijn bruidskindjes was ik op zoek naar kledij in lichte tinten. Vind ik heel mooi voor een bruidskindje. Vermits wij in de winter trouwen is er niet veel te vinden en heb ik gekozen voor vrij gewone kledij: bruine rok en felblauw jasje. De jongen een bruine broek en blauw geruite hemd.
Nu kwam mijn schoonzus af met kleren voor haar ander kind: beige tint, echt communie-achtig (niet neerbuigend bedoeld) met handtasje en hoedje.
Echt kei chique. Gevolg: de bruidskindjes komen helemaal niet meer zo feestelijk over tegenover haar. Ik had nochtans op vraag van mijn schoonzussen kleding gekozen die ze gewoon kunnen afdragen, maar dan vind ik dat ze voor hun andere kinderen dat zelf ook moeten doen.
Ik wil niet moeilijk doen hoor.
Iemand suggesties?
Groetjes

Patricia
17-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 942


An
24-9-2005
 Meld misbruik7-11-2006 8:45:51

Ik begrijp dat je dit helemaal niet zo leuk vindt, maar je bruidskindjes zijn wel speciaal hoor. Ten eerste omdat ze hetzelfde aandoen en dat onderscheidt hen van de andere kindjes, zij mogen meerijden in jullie auto, zij hebben een beer ofzo vast die jullie geven. Waarom vraag je niet alle kindjes? Zijn die te oud?
In ieder geval, als jullie echt in de winter trouwen, denk ik dat je schoonzus eerder stom overkomt met haar dochter in zo'n communiekleedje dan jij met je kleurige bruidskindjes.
Wij hadden ook vrij felle winterkleuren (zijn in de herfst getrouwd) en dat was juist heel mooi op de foto's. Stak mooi af tegen mijn wit kleed en mijn man zijn antraciet kostuum.
Dus ze zijn al feestelijk genoeg. Trek het je niet aan.



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik7-11-2006 9:49:13

Hey,

Ik had voor de meisjes een mini-versie van mijn boeket gevraagd en dat hebben zij ook gedragen.
Had voor de jongens ook een corsage voorzien, net zoals de mannen.

En de jongens, daarvan droeg iemand het ringkussen, de andere het mandje met de attenties voor de kinderen buiten aan de kerk, en de andere de huwelijkskaars.

Dus zo hadden ze elk iets om binnen te komen, en maakt het ook héél speciaal.

En zo vallen ze denk ik ook meer op ;)

Groetjes,
Christine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...