Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gemeentehuis

  28-3-2013 19:36:45
Leden,

Ik heb een vraagje naar de Belgen toe. Ik heb mijn trouwdatum vastgelegd bij de gemeente, maar wij willen het veranderen. Is dat mogelijk?


Lina
17-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1446


Ann
18-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 20:10:57

Wij hebben dat gedaan! Wel voordat we getekend hadden, maar we hadden wel al voor 't trouwboekje betaald. We hadden eerst april vastgelegd, en zijn dan veranderd naar mei! We hebben 't wel in november al laten veranderen, ik weet niet hoe 't zit als het al dichterbij is.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-3-2013 20:19:02

Hoi Lina,
Gewoon ff bellen naar de gemeente waar je zal trouwen en dan weet je het..
Mss ligt het per gemeente anders.
Niet op piekeren gewoon ff bellen en vragen.
Dan lig je niet onnodig wakker ;-).



Nicky
21-9-2013
 Meld misbruik29-3-2013 8:20:20

Wij hebben onze datum ook moeten veranderen, dat is geen enkel probleem hoor!!

Groetjes



Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik29-3-2013 8:56:02

Wij hebben onze datum zelfs met een half jaar vervroegd, van mei naar januari Dat was geen enkel probleem, maar er moet natuurlijk wel nog plaats vrij zijn op de dag die je wilt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...