Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Moodboard

  28-3-2013 16:05:17
Hoi iedereen,

Ik ben van plan om onze tafelschikking op papier te zetten (dit ga ik bestellen via etsy.com). Dit zou ik dan op een dikker bord willen kleven en dan via een schildersezel (die heb ik al via mijn papa) tonen tijdens ons avondfeest. Zo kan iedereen even kijken waar hij/zij zit. Dat leek mij wel leuk i.p.v. het laten afroepen van namen ofzo.

Op school gebruikten wij zo'n dikker wit (het moet liefst wit zijn) bord als moodboard, maar ik kan mij niet meer herinneren waar wij dat toen vandaan haalden. Heeft iemand van jullie een idee waar ik zo'n wit bord kan vinden? Ik weet nog niet juist welke grootte ik nodig heb, dus ik ga nog even wachten met aankopen, maar ik zou graag de naam al weten zodat ik al eens kan zoeken op voorhand.

Alvast bedankt!

Tineke
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 754


Elen
5-10-2013
 Meld misbruik28-3-2013 19:27:54

Geen idee. Mss inlichtingen gaan inwinnen bij een kopycenter? Ofwel op een echte canvas een papier plakken of tekenen?



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-3-2013 20:49:04

Kan je niet met een groot fijn kurken bord werken en desnoods schilderen in jullie themakleur?



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik29-3-2013 11:25:55

Ik denk dat ik mijn toekomstig schoonvader binnenkort eens naar de doe-het-zelf zaak zal laten gaan in de buurt om eens te kijken of hij zo niks kan zagen voor mij. Ik wil liefst een witte achtergrond, want daarop gaat het het mooist afsteken. Een canvas vind ik een beetje zonde van het geld om daar dan iets op te kleven dat we daarna toch niet meer zullen gebruiken :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...