Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Themafeest

  28-3-2013 10:39:11
Dag bruidjes

Met nog wel wat dagen op de teller ben ik toch al goed bezig. Heb al een idee en een fotograaf en een feestzaal.. Nu denk ik aan een themafeest..Zijn er hier nog die een themafeest organiseren?
Groetjes

Vera
7-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 784


Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 13:21:00

Wij hebben niet direct een themafeest (we leggen onze gasten niets op, ik vind dat iedereen moet doen wat hij/zij wil), maar wij laten onze dag wel rond 'vlinders' draaien. Mijn vriend schreef jaren geleden een gedichtje voor mij over een meisje en een vlinder en dat is mijn uitgangspunt geweest. Ikzelf ben daar heel ver in gegaan (gastenboek, taart, bloemstukken, bellenblazers voor de kindjes,...) en alles zal dus in het thema vlinders zijn :) Succes ermee!



Stef
13-7-2013
 Meld misbruik28-3-2013 14:52:10

Hej!

Wij geven wel een themafeest, nl een boerenbruiloft... Mensen komen dus ook verkleed. Ik begrijp de mening dat ieder zen ding wil doen maar ik ben van mening dat het toch wel ons feest is en wij er 100% ons ding mee willen doen...
Nu wil ik er wel bij zeggen dat mensen het gewoon zijn dat wij zo verkleed rondlopen (hebben trekpaarden) dus iedereen is het al wel een beetje gewoon.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...