Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

50 dagen op de teller

  28-3-2013 10:23:28
Dag bruidjes
nog 50 dagen op de teller en ik kan zeggen dat de dag eeeeindelijk in zicht komt.
De laatste afspraken liggen vast: finaal gesprek dj, eerste pas trouwkleed volgende week, finaal gesprek ceremoniemeester, menu is zo goed als gekozen, misboekje bijna af, proefmake-up ligt vast, proefkapselafspraak ook, zonnebank, nagels, schoenen zijn ok...
Nog te doen:
Laatste afwerking misboekje
laatste liedjes kiezen voor de mis
lingerie en juwelen kopen
Bloemen kiezen
Uitnodigingen volgende week op de post
Afspraak videomensen vastleggen
Tafelschikking
Reispas aanvragen voor de huwelijksreis
...
Denken jullie nog aan dingen?
Wat moeten jullie nog doen?

Marieke
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 768


Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 11:04:15

Ook bij ons staan er nog maar 50 dagen op de teller.

Wij hebben volgende week een afspraak met de ceremoniemeester en moeten woensdag onze kledij gaan doorpassen.

Uitnodigingen ook al op de post, ondertrouw is in orde, menu ligt vast, misboekje ook in laatste fase, ...

Ik veronderstel dat de afspraak met de ceremoniemeester veel zal ophelderen van wat we eventueel zouden vergeten hebben en waar we spoed moeten achter zetten.

Heb je het goede weer al besteld? :-P



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 12:10:53

Ik doe enkele gebedjes voor goed weer :D

Succes met de laatste planningen :)



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 12:18:44

Idd hopen op goed weer!

Ik heb gisteren nog een bezoekje gehad van mijn weddingplanner. Zo vergeet ik nix. Zelf ben ik super onzeker over alles en zij geeft me die bevesteging telkens.

Uitnodigingen zijn ook op de post en krijgen super leuke reacties.

Wij moeten de ceremonie nog in elkaar steken.
Proefkapsel is volgende week zaterdag.

Het komt dichter bij en de stress is er al...

Nog heel veel succes met de voorbereidingen.



Evy
18-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 12:21:21

Hey hier ook de laatste rechte lijn. Hebben jullie al een dagplanning en het eten voor s'middags al? Bij ons staan de cadeautjes klaar voor de kindjes aan de kerk om ingepakt te worden. We zijn juist nog op zoek naar het perfecte dankgeschenkje voor onze gasten, ouders en getuigen.

Have fun nog met al die komende proefjes dit is bij mij binnen 2 weken.
Groetjes



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 15:31:38

Hier nog 43 dagen en het aftellen kan beginnen! :) Ik hoop ook op mooi weer!!! Wij moeten woensdag naar de DJ, bedankjes nog bestellen, tafelschikking maken en bestellen, misboekjes afprinten en nieten, rode loper bestellen, ballonnen bestellen voor de kerk en nog eens afspreken met de persoon die op onze dag alles in goede banen zal leiden. We zijn er bijna!!! :)



Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik31-3-2013 16:34:26

Ook voor ons zijn de vijftig laatste dagen ingegaan :-) Het begint nu echt wel spannend te worden!
Heb het gevoel dat wij nog zooo veel werk hebben! Alle teksten voor onze viering moeten nog worden geschreven... Ach ja, komt wel in orde :-)



Hanne
18-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 8:08:34

Hallo,

Het komt echt zoooo snel dichterbij hé. Wat leuk om je hier 'niet alleen' te voelen als stresskip :) Eigenlijk wel gek als je zo bedenkt dat er nog zovele anderen trouwen op dezelfde dag!

Wij moeten niet meer zo heel veel regelen maar toch lijkt het een heleboel en ik ben bang om dingen te vergeten.

En waar blijft dat stralende weer??? Als we de kranten mogen geloven wordt het pas eind mei goed ... :(

Veel succes allemaal met de laatste werkjes!!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...