Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 50 daagjes te gaan!

  28-3-2013 0:13:31
Oeh de gezonde zenuwprikkels beginnen nu toch wel te komen hoor. Bijna alles staat op punt nog enkele details en ik denk dat dan alles in orde is. Dit weekend is het ons vrijgezellen weekend. Kijk er echt al naar uit om met de vriendinnen nog eens op stap te gaan. Maar ben zeer benieuwd wat ze allemaal gepland hebben. Ik hou jullie op de hoogte. Veel plansucces aan alle bruidjes en gommetjes to be. ;)

Evy
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1260


Ann
18-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 9:07:26

Hier vandaag ook nog 50 dagen! Het begint snel te korten nu he!

Veel plezier dit weekend!



Angelique
18-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 9:44:34

Bij mij ook nog 50 dagen. Spannend he. Morgen mag ik voor de eerste pas van mn kleed gaan. En mijn vrijgezellen komt ook dichterbij, nog 2 weekendjes wachten..
Geniet er maar van!!



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 10:08:13

Nog 50 dagen, 13 uren en 51 minuten!

:p



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 10:25:15

Ik ben vorig weekend op vrijgezellen geweest. 't was perfect en helemaal zoals ik het wou :) Ik ben content.

Nu in laatste rechte lijn naar de grote dag.
Eeeeeindelijk :)



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 12:23:10

Geniet van vrijgezellen!


Laatste weekend van april is mijn vrijgezellen. Nog even wachten.

Hier ook de teller op 50 dagen.
Spannend....




Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 14:04:09

Wiii, bij mij ook nog 50 dagen! Nu is het echt wel echt, hè. De voorbije twee weken ging het ook als een stoomtrein:
- de uitnodigingen zijn de deur uit en al heel veel leuke reacties gehad
- het proefkapsel was geslaagd! (en mijn kapperstrauma overkomen: zie vorige posts...)
- de proefmake-up gehad en ja, hoor: geslaagd!
- eerste pas van het kleed, echt supergeslaagd!

Man man man, we kunnen niet meer terug. Het enige wat ons te doen staat, is genieten!! Mijn vrijgezellen is over twee weken, ben ook al benieuwd.

Alleszins veel plezier dit weekend, Evy!

En by the way, het gaat stralend weer zijn op onze dag, mensen! I can feel it...



Evy
18-5-2013
 Meld misbruik28-3-2013 16:37:11

Ik hoop dat het een stralende dag zal zijn. Het hoeft niet heet heet te zijn zolang het zonnetje aanwezig is zijn we al tevreden. Dus Lieve fingers crossed

Bedankt bruidjes voor zal zeker van mijn vrijgezellen genieten. We hebben 2 prachten van kinderen en dan ga je niet zo vaak meer stappen met de vriendinnen he. Zal me dus zeker deugt doen.

Na onze vrijgezellen is het zoals Marieke zegt de laatste rechte lijn naar de grote dag.

Krijg al vlinders in mijn buik door er nog maar aan te denken. Kijk er zo naar uit had dit nooit gedacht dat mijn partner me ten huwelijk zou vragen en kijk nog 50 dagen en we stappen in het huwelijksbootje.

Me super happy!
Aan alle bruidjes die nog een vrijgezellen te gaan hebben geniet ervan aan de andere veel laatste planplezier.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...