Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

  26-3-2013 21:13:15
Hallo,

Wat hebben jullie als bedankjes gekozen? Ik twijfel nog tussen een foto van ons achteraf of een bedankje de avond zelf.

Ik heb wel al veel leuke dingen gezien voor bedankingen, maar wil hier ook niet teveel geld aan uitgeven.

Groetjes

Evy
27-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1475


Elke
4-5-2013
 Meld misbruik26-3-2013 21:27:12

Wij sturen achteraf een foto naar alle gasten.



candy
20-7-2013
 Meld misbruik26-3-2013 21:33:44

Wij geven aan onze gasten de dag zelf nog een bedankje.
Wij maken het zelf, Hebben gewoon in de ava kleine emmertjes gekocht en zakjes voor de snoep in te doen en lint voor er rond, en we gaan het emmertje eerst vullen met zand en dan wanteltrapjes(mini schelpjes) en dan een zakje met doopsuiker of snoepjes (zijn er nog niet uit) en boven op het zakje maken we dan een bedankkaartje aanvast(ook zelf gemaakt)



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik26-3-2013 22:02:58




Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik26-3-2013 22:04:10

wij gaan sowieso de avond zelf iets geven, maar ik ga dit toch even volgen, misschien hebben mensen nog andere leuke ideetjes dan diegene die wij al gezien hebben :-)
(op dit moment denken we aan kleine flesjes met zelfgemaakte Limoncello ... daarvoor dachten we aan een zelfgemaakte tekening (bijenwas, gaat heel snel) met fortune coockies ... hebben ook al pennen gedacht of zo ergens iets!)


dus als er nog iemand tips heeft; ik lees ze graag mee hier ;-)



AUDREY
24-5-2013
 Meld misbruik26-3-2013 22:22:53

wij geven aan de gasten zelf achteraf een mooie foto van ons en aan onze ouders geven we een geschenk van leonidas de dag zelf



cathy
12-7-2013
 Meld misbruik27-3-2013 0:39:38

vandaag ben ik op een leuk idee gekomen,ik ben nl tupperware consulente en wou daar iets mee doen,nu ben ik op het idee gekomen om aan iedereen een lepeltje te geven met een strikje rond en wat snoepjes in, en een kaartje aan met de namen en datum.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik27-3-2013 9:57:05

Wij geven winkelwagenmuntjes met onze gepersoneerde opdruk.
Dat idee kwam ik hier op het forum tegen. Deze stoppen we in tasjes die ik zelf ga maken. De spullen ervoor komen woensdag aan : D

Succes!



NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik27-3-2013 12:44:32

Wij geven ook winkelwagenmuntjes met eigen opdruk. Besteld bij Looland. Worden normaal gezien deze week geleverd...

groetjes



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik27-3-2013 18:36:53

Bij ons kan de fotograaf zelf voor een foto zorgen de dag zelf, dus dit gaan we afgeven als bedankje.. We willen hier ook niet zoveel geld aan uitgeven..



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik27-3-2013 21:27:39

door jouw topic ben ik toch nog eens op zoek gegaan naar leuke bedankjes .... en toch wel weer wat toffe ideetjes opgedaan:
een schuifpuzzeltje laten bedrukken met een foto van ons
van die spelletjes waarbij je zo kleine bolletjes in de gaatjes moet mikken
stressballetje in de vorm van een hart en dat laten bedrukken
pak speelkaarten (doosje kan je laten bedrukken)
handverwarmer in hartvorm (waarbij je op het metaaltje moet duwen om het warm te laten worden)
andere geduldspelletjes (zoals houten blokjes die je ineen moet puzzelen tot een kubus - kan je ook laten bedrukken)
rubik's cube laten bedrukken
enz...

misschien heeft iemand er ook iets aan!



betty
21-6-2013
 Meld misbruik29-3-2013 23:00:10

Wij gaan een candy bar stellen. Zodat de mensen als ze voort gaan een zakje met snoep kunnen vullen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...