Terug naar overzicht
heydat vind ik een goed idee maar mss kan je er nog een mooi tekstje bij zetten iets persoonlijks voor hem.vind het in alle geval heel mooi van jullie dat jullie hem die dag ook nie willen vergeten.grtjs
Hallo,Ik denk dat dit een heel mooi gebaar is. Al zou ik persoonlijk geen kaartje van de begrafenis er zetten maar bijvoorbeeld gewoon een mooie foto met al dan niet een kaarsje of een mooi tekstje. Zeker doen, zou ik zeggen. Liefs,Lobke. 060707
Hey,Ik vind het ook een heel mooi gebaar, maar zou ook eerder een foto met een kaarsje of een tekstje erbij zetten ipv het kaartje van de begrafenis.Groetjes
Hey,het begrafeniskaartje zou ik een beetje deprimerend vinden, al vind ik het idee om hem te gedenken wel héél mooi. Een foto met een mooie tekst zou ik wel mooi vinden.Lieve
Ik kan de andere bijtreden. Ik zou ook niet het begrafeniskaartje zetten, maar eerder een foto met tekstje en/of kaarsje.
Mijn man is ook zijn broer verloren door een auto-ongeluk. Wij zijn de avond voor ons huwelijk naar het kerkhof geweest en zijn een corsage (dezelfde als de mannen in de suite dreoegen) op het graf gaan leggen. We wilden voor onszelf iets doen om hem die dag even erbij te hebben, maar zonder specifiek het te benadrukken. Het was zo al emotioneel genoeg vooral voor zijn ouders. Ik denk niet dat zij het hadden aangekund om een tekstje of foto die dag te zien/horen. En uiteindelijk was hij er toch heel de dag bij.Wij hadden ook in ons dankwoord een bedankje voor mijn zussen en zijn broer voor de fijne jeugd. Dus gewoon opsomming van de namen.
bedankt voor de hulp, we proberen de juiste keuze te makenliefssas677