Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog maar 1 maand!

  25-3-2013 19:22:19
Lieve aprilbruidjes. Hoe ver staan jullie ondertussen?Want het begint zoo erg hard te korten! Ik heb constant het gevoel dat ik iets vergeet! We zijn nu vooral aan het wachten op de bevestigingen voor het feest!dan kan ik aan mijn tafelindeling beginnen! Ik ben nog naar originele tafelnummers aan het zoeken... Volgende week gaan we het misboekje laten (hopelijk) goedkeuren. En dan zijn het nog al die kleine details..maar dat zijn er zo veeeeeel! Dikke zoen, een stressy bruidje :p

Ruth
26-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1346


Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik25-3-2013 19:34:28

Hey Ruth,
bij ons zijn het ook nog vele kleine dingen (menukaarten, tafelschikking, snoep kindjes afwerken, afspraak dj & fotograaf, enz..) die in orde moeten worden gebracht.
Nu ook vooral wachten op de bevestigingen en dat gaat zo traag... Nog de helft niet heeft al bevestigd of ze komen of niet. Normaal hebben ze nog tot einde deze week maar ik heb eigenlijk nu al zin om er verschillende op te bellen om te vragen of ze komen.
Volgende week een weekje thuis en ga dan vanalles in orde brengen. Denk ik .
Geniet er nog van en niet te veel stressen! (al heb ik dat ook hoor)
Groetjes




laurie
26-4-2013
 Meld misbruik25-3-2013 20:28:03

Hoihoi,
Wij zijn het misboekje aan het afwerken, inderdaad wachten op de bevestigingen voor de tafelindeling en de bedankjes verder afwerken. Wij hadden geen enkel idee voor de tafelindeling, we hebben niet echt een thema, enkel wat kleuren die terugkomen. Dus hebben we het woord 'liefde' opgezocht in verschillende talen, maar zo echt niet wat je zomaar weet, maar vb in ests, fins, ...
En vooral niet teveel stressen :-)
groetjes



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik25-3-2013 20:40:29

Bij ons is het een weekje vroeger dan bij jullie, en ook nog veel kleine dingetjes te regelen (tafelschikking, openingsdans, speeches, huwelijkscontract regelen bij de notaris, bedankjes afmaken, nog eens naar de bloemist voor mijn bruidsboeket, enz.). Bevestigingen zijn gelukkig al redelijk goed binnengekomen (zitten nu aan 130 van de 180). Onze 'deadline' was vandaag, maar eigenlijk moeten we het pas 2 weken op voorhand doorgeven aan de zaal, dus als we vrijdag beginnen rondbellen zullen we wel alles op tijd weten. Geen paniek, bij jullie zullen er ook nog wel late bevestigingen binnenkomen :).



NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik25-3-2013 21:29:44

Hoi,

Bij ons ook weekje vroeger. Vorig weekend is DJ langsgeweest en hebben we alles besproken en bevestigd. Zeker wat we NIET willen! De fotograaf weet ook wat we willen . Alle bevestigingen zijn binnen, de tafelschikking heb ik ondertussen gemaakt (was niet zo makkelijk als ik dacht) Wij hebben geen tafelnummers maar wel grote foto's van ons twee. Ieder tafel heeft een andere foto (aan zee, in Parijs, in Italië, enz enz). Bij het binnenkomen krijgen de gasten een kleine foto van ons twee. Daarmee kunnen ze dan "op zoek" naar hun tafel. Zondag boudoir fotoshoot gedaan als cadeautje voor mijn hubby-to-be. Dus daar moet ik nog album van maken. Zaterdag 30 maart gaan we eindelijk (!!) voor mijn man zijn kleren. Dan nog schoenen voor mijn oudste zoon en we zijn tip top in orde voor de dag. Mijn vriendin/decoratrice is bezig met de tafeldecoratie. Vrijdag 19 april gaan we dan samen naar de feestzaal om alles af te werken. Als ik dan denk dat alles ok is, dan schiet er wel weer iets te binnen dat ik vergat of waarover ik begin te twijfelen.... En de stress komt er helemaal als ik de teller hier telkens onderaan mijn scherm zie: 25 dagen....
Veel genot nog met de voorbereidingen zonder al te veel stress!



sofie
20-4-2013
 Meld misbruik26-3-2013 11:17:10

Op dit moment (wij zijn ook voor 20 april) ben ik bedankjes aan het maken voor de bruidskindjes, wachten we ook op de "inschrijvingen" (die ook heel traag binnen komen), denken we 'lichtjes' aan de tafelindeling, werken we de rest van de tafelversiering af, halen we de ringen op (juist telefoon gehad...), is iedereen gekleed (als de mama's vd bruidskindjes ook hun kleertjes al gemaakt hebben...), is de trouwviering op papier af, maar moet die nog gelay-out worden om er een boekje van te maken + ppt voor de schermen in de kerk...

Op dit moment moet ik nog een gastenboek maken, menukaarten (oeps dank voor de herinnering, helemaal vergeten) tafelindelingskaartjes voor de avond zelf maken. Deze laatste zaken moet ik nog bedenken hoe ik het precies zal doen... (hummm) en moeten we nog een openingsdans zoeken...(oh jeetje, dat wordt ook nog een moeilijken)

Dan zijn er nog andere kleine praktische zaken te regelen ook... maar met nog 24 dagen op de teller reken ik op dagen van 48u en dan zal ik er wel geraken, toch?



Ruth
26-4-2013
 Meld misbruik26-3-2013 20:09:55

Haha, ik ben zo blij dat dit forum bestaat!ik kan mij in iedereen zijn reactie vinden :) Idd Mieke, bij ons moeten ze ook voor maandag laten weten of ze komen maar ik heb stiekem ook al zin om iedereen op te bellen... ;D



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-3-2013 16:24:22

Hey Ruth
Hier vandaag ook nog een maand, het dringt nog niet echt tot me door dat de grote dag er nu stilletjes aan toch dichterbij komt. Nog heel wat te doen: deco, naamkaartjes, misboekje finaliseren, openingsdans zoeken, snoep voor bedankjes kopen, ... Vandaag wel een no-panic-dagje dus vandaag zie ik alles zitten lol. Zaterdag eerste pas en even heerlijk genieten. Ik ben alvast duimen voor het goeie weer beginnen verzamelen ....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...