Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  23-3-2013 11:35:27
hey bruidjes,

ik had gedacht om af te stappen van het traditionele 'bedankje' en gewoon zo veel mogelijk soorten snoep in alles soorten glazen poten te presenteren,en zelf de gasten laten scheppen...
Welliswaar zo veel mogelijk in de kleuren wit en rood ;-)

Weet iemand waar ik de goedkoopste snoepen zou kunnen vinden,en wat de prijs is in de macro voor de snoepen?
voor ik naar daar rij,want de macro ligt nu niet bepaald in mn tuin ;-)

Alvast bedankt!

sharon
6-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 883


edith
29-6-2013
 Meld misbruik23-3-2013 11:57:45

Hey ik zou ook graag zoiets doen. Dus ik luister mee. Zou je dat niet goedkoop kunnen komen in een metro via iemand dat je kent die zelfstandig is.? Ik ga dat morgen eens vragen aan mijn nonkel die bakker is.



Ann
18-5-2013
 Meld misbruik23-3-2013 12:09:15

Ik vind dat een heel tof idee!

Soms staan er ook mensen op de markt met snoep, da's vaak ook goedkoper!



steven

 Meld misbruik23-3-2013 20:06:26




britt
31-8-2013
 Meld misbruik23-3-2013 20:40:44

noem me préhistorisch, maar ik heb nog steeds geen facebook, kan je me aub een foto mailen info@qtd.be



sharon
6-9-2013
 Meld misbruik23-3-2013 21:33:19

hoi iedereen, @edith ja das wel waar,maar ken niet persoonlijk iemand die zulke dingen verkoopt... dus denk ik daarmee dat ik in de macro goedkoper gedient zal zijn, of kruidvat?!
@steven: bedankt, heb die al gezien super mooi,maar is niet echt wat we zoeken,vind het persoonlijk mooier om te presenteren in glas,in verschillende maten en vormen ;-) maar toch bedankt voor het voorstel :-D en doe zo voort met jullie prachtig werk! ik bestel zeker nog een gepersonaliseerde envloppendoos bij jullie !



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...