Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress en geen zin meer.. :-(

  21-3-2013 12:51:23
Hey bruidjes,
met de teller op 36 dagen begint de stress echt wel de bovenhand te krijgen.
Voor het moment heb ik geen zin om maar iets voor onze trouw te doen en lijkt alles te veel.
Liefst zou ik hebben dat die dag zo snel mogelijk voorbij is.
Misschien is het omdat het na 1,5jaar voorbereidingen nu wel genoeg is of misschien wat last van Cold feet .
Vandaag nog naar de apotheek geweest om homeopathie om wat rustiger te worden. Ik hoop dat ik toch wat zal kunnen genieten van 'onze' dag maar voor het moment vrees ik dat ik één brok zenuwen zal zijn.
Hoe zit het met jullie??
Groetjes

Mieke
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1578


Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik21-3-2013 12:59:39

Hoi Mieke,

Bij mij staan er nog 50 dagen op de teller! Ik begin stilaan ook een beetje gestresseerd te geraken en ik hoop ook dat onze dag er snel zal zijn. Maar ik geniet wel nog steeds van elk moment! Dat mag je zeker niet uit het oog verliezen. Ik ben blij dat ik maar een dik half jaar voorbereiding had, want langer had het voor mij niet hoeven duren :)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik21-3-2013 13:15:13

ik vind nu al dat het lang duurt en ik ben nog maar van januari bezig en we trouwen al in oktober :-)
lijkt nog zo eindeloos ver........
dus ik kan me voorstellen dat het aftellen nu echt wel genoeg is geweest en dat die laatste loodjes gewoon zwaar wegen!
homeopathie zal je wel wat kalmeren en je zal er heeeelemaal van gaan genieten, no doubt!!!!



sofie
20-4-2013
 Meld misbruik21-3-2013 13:37:40

Hier een vrij rustig verhaal... al krijg ik stress van die dingen die ik nog wil bij maken... ik zal voor mezelf daar ook een stop toe moeten roepen. De grote regelingen zijn zowat gepasseerd (enkel nog dé tafelschikking) nog tafelversiering afwerken en wat zaken voor de bruidskindjes. Ik doe het vanaf nu met mijn nevenactiviteiten wat rustiger aan ,zodat ik meer tijd kan neme nvoor die zaken, die ik fantastisch vind, als ik tijd genoeg heb...

We hadden vrijdag al een goeie test qua zenuwen: dan zijn we voor de wet getrouwd. Super en zenuwen vielen zeer goed mee...

Op naar 20 april, nog 29 dagen... SPANNEND :-)



sofie
20-4-2013
 Meld misbruik21-3-2013 13:40:12

ps tip: laat het eens een paar dagen rusten en dan heb je misschien vanzelf weer meer zin om er verder aan te werken?



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-3-2013 9:13:36

Dag Mieke,

Ik heb vorig jaar ook een zwaar dipje gehad (toen onze traiteur ineens wegviel op een maand voor de trouw) zware crisis en ik wou niet meer trouwen :-).
Als ik je een goede raad mag geven: las een paar dagen pauze in...probeer niet aan de trouw te denken, doe eens zotte dingen :-) of ga eens shoppen, relaxen in de sauna...
Zet je nadien met een notaboekje even alleen en lijst de dingen op die je nog zou moeten afwerken. Bekijk nadien welke items je eventueel kan delegeren aan een zus, goede vriendin, getuige...en maak een 'tijdslijn'.
Zo heb ik het gedaan, dan wist ik wat tegen welke datum in orde moest zijn.
Dat heeft echt veel geholpen omdat ik een duidelijk overzicht had.

Ik kan je niet garanderen dat je de week voor de grote dag geen stress zal hebben, die had ik ook...maar het was eerder ongeduldig zijn!

Probeer zeker nog te genieten, ook van de laatste voorbereidingen...eens de dag voorbij is, zal je heimwee krijgen naar deze periode (geloof mij!!).

En van je mooiste dag moet je echt super hard genieten want het vliegt voorbij!
Laat alle stress los als je ontwaakt die dag en geniet geniet geniet!!!!

Je kent de leuze van het forum é: ALLES komt goed :-)

groetjes en succes nog!

Sandra



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-3-2013 11:02:05

Dag datumgenootje!
Die 35 dagen op de teller doen van tijd tot tijd mijn stressniveau ook ferm de hoogte in gaan! Het ene moment zie ik het nog volledig zitten (vooral ’s middags op het werk plan ik volop de taakjes voor die avond) maar tegen dat de kindjes ’s avonds slapen en ik er aan kan beginnen, heb ik ook bitterweinig courage. Ik weet dat ik de voorbereidingen nog ga missen maar soms ben ik het ook echt kotsbeu. Ik moet nog dingen doen maar ergens wil ik gewoon ook dat de dag er nu maar is.
Ik heb nu mijn kalender erbij genomen en alles in kleine stukjes verdeeld zodat het niet meer een grote hoop werk lijkt.
Na al dat werk gaan we er extra van genieten de 27ste!
Dikke knuffel
Rebecca


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...