Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd

  5-11-2006 19:16:42
Hoi,
maanden heb ik hier allerlei tips op het forum gelezen. Maanden had ik zoiets van...pff iedereen is al getrouwd en van mij is het nog zo lang.
Maar nu kan ik eindelijk zeggen; ik ben getrouwd. Ik ben vorige vrijdag, op 27 oktober getrouwd.
Het was een super-dag, stralend weer, alles verliep vlot in elkaar over, ik was absoluut niet zenuwachtig. Moest ik het kunnen opnieuw doen, ik zou alles precies op dezelfde manier doen.
En weet je wat...nu ik hier terug eens op het forum kom piepen heb ik nu zoiets van "pfff, van mij is het nu al voorbij, zo jammer".
We hebben net nog eens vol heimwee de video bekeken.
Jammer dat die dag niet meer terug komt. Maar hij was er en hij was super.
Groetjes, Vie

Vie

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 838


Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik5-11-2006 19:18:15

Alvast een dikke proficiat!!!



fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik5-11-2006 19:25:27

we wensen jullie twee veel geluk samen



Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik6-11-2006 7:50:39

Proficiat Vie!!



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik6-11-2006 8:54:45

Hoi,

Allereerst proficiat en veel plezier in het getrouwde leven.

Wij zijn op 11/08/06 getrouwd en ik moet zeggen dat ik tot op de dag van vandaag nog altijd vol heimwee terugkijk naar die dag. Het was de mooiste dag van ons leven. Ik had ook totaal geen zenuwen en het verliep ook allemaal vlekkenloos, das het werk van een goeie voorbereiding e :-)! Als we nu ook terug kijken naar de video dan zie je hoe snel die dag voorbij gaat. We hebben wel van iedere seconde genoten maar het gaat te snel vooruit. Ik ben blij dat we enkele dagen erna op huwelijksreis zijn vertrokken want zo hadden we het gevoel dat het niet gedaan was na het feest!

Debra
reeds 87 dagen getrouwd



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik6-11-2006 12:07:31

Hoi Vie

Een dikke proficiat en ik hoop dat het volgend jaar bij ons net zo vlot zal verlopen.

Groetjes
Rebecca
11.08.07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...