Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 66 dagen op de teller...

  19-3-2013 21:34:12
Hallo bruidjes en gommetjes,

met nog 66 dagen op de teller beginnen de zenuwen meer en meer te komen.
De voorbereidingen gaan heel goed en ik kijk nu vooral uit naar 19/04. Eerste pas van men jurk!!!!!

MAAR, en ja een heel grote maar, met al heel wat bevestigingen binnen voor ons avondfeest wilden we al proberen een voorlopige tafelschikking te maken.
En dat is dus echt een ramp he! Weet totaal niet te beginnen. Dus dachten we, met de makkelijkste tafel te starten! alhoewel makkelijk. Wij hebben elk 2 getuigen. Dan zijn er natuurlijk onze ouders en mijn grootmoeder die afhankelijk is van men mama. Samen met ons maakt dit 11 personen voor de zogenaamde Hoofdtafel.

Wij willen niet meedoen aan de etiquette toestanden enzo.dus niet man vrouw man vrouw. Dus was mijn plan. Wij in het midden, naast mij men mama (men papa is overleden), dan men oma, dan mama's vriend en mijn twee getuigen. Naast men hubby zouden dan zijn ouders zitten en zijn twee getuigen.

Nu die getuigen, zijn 2 koppels. Waarvan de ene vrouw en andere man broer en zus zijn.

In onze zaal zou het het beste uitkomen als we de tafels in U-vorm zetten. En de zogezegde platte kant zou onze tafel zijn. Men eerste probleem is dan al dat ik niet wil dat onze getuigen zo ver van ons zitten en dat ik broer en zus elk aan een andere kant van tafel moet zetten.

Nu ja, ik word er gek van, krijg er bijna grijs haar van! En dan zijn we nog niet aan de rest begonnen he!!!!

Voor de moment ook totaal geen inspiratie voor een leuke manier van tafelnamen en de mensen te laten weten waar ze moeten zitten. Dus hulp is altijd welkom ;-)

Nu als er bruidjes of gommetjes zijn met leuke en handige tips... Laat maar komen zou ik zeggen

groetjes

Véronique
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1153


Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik20-3-2013 9:40:54

Dag Véronique,
nog 65 dagen op de teller, dat is wel heel spannend!
Wij gaan er bewust voor kiezen om de plaatsen niet op voorhand vast te leggen.
Naar onze mening zijn de mensen volwassen genoeg om zelf hun plaats te kiezen. Ik voorzie dus gewoon het aantal plaatsen per groep en dan vechten ze onderling maar uit wie waar gaat zitten.

Veel succes ermee!



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik20-3-2013 12:20:56

Ik moet hier ook nog aan beginnen en ik heb ook al door dat dit het allermoeilijkste van de hele voorbereiding zal zijn... Wij gaan vanavond nog eens naar onze feestzaal om een aantal details te bespreken, hopelijk kunnen zij ons ook al wat helpen vanuit hun ervaring :)



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik20-3-2013 14:13:12

Hier komen onze uitnodigingen morgen pas aan, dus ik heb nog geen bevestigingen.
Maar idd het kort af!!!! WIEHIE!!!!



sofie
20-4-2013
 Meld misbruik20-3-2013 14:17:34

Met nog 30 dagen op de teller, moet ik dit 'varkentje ook nog wassen'. De uitnodigingen zijn nu aangekomen en de bevestigingen lopen binnen, dus kunnen we met een serieus oog beginnen te kijken hiernaar.Hopelijk vlot het wat (daar reken ik in elk geval op... )


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...