Terug naar overzicht
Hey,bij ons is het ook zo...we moeten maar 2 maanden voor we huwen terug contact opnemen.Was er ook niet echt gerust in. Maar blijkbaar is dit overal zo.
Hey,Wij trouwen op 22-06-2007 en we zijn in juli voor de eerste keer bij de pastoor geweest (gewoon een eerste kennismaking). We hebben eind oktober een uitnodiging gekregen voor een bezinningsdag samen met andere koppeltjes op 11 maart. Pas daarna kunnen we nog eens langsgaan bij de pastoor voor een 'huwelijksgesprek' (bespreken van de mis, misboekje...)Ik vind dat ook vrij laat, maar blijkbaar is dit de gewoonte...Je kan misschien toch nog eens contact opnemen met jullie deken en vragen of het mogelijk is om al eens vroeger kennis te maken...Nog veel succes he!GroetjesMioe22-06-2007
Hoi ElkeWij hebben onze dag vastgelegd bij een soort secretaresse.Dan heb ik via mail bij de priester eens geïnformeerd wat er nu verder moet gebeuren.Hij heeft me gezegd dat we in december eens moeten bellen voor een afspraak begin januari. Dan moeten we ook onze doopbewijzen meebrengen. Wij trouwen op 11 augustus 2007. Dus wat er verder nog gaat gebeuren, weet ik niet.GroetjesRebecca11.08.07