Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

contact pastoor

5-11-2006 13:32:21
Hey,
Een paar maanden geleden heb ik contact opgenomen met de deken voor onze huwelijksmis. We kregen toen te horen dat we een uitnodiging zouden krijgen. Nu trouwen we eind juni maar zouden pas in februari uitgenodigd worden. Vinden jullie dit niet laat?
Heb trouwens de deken zelf nog niet gesproken maar steeds een secretaresse.
Ben er niet echt gerust in! Wat denken jullie?
P.S. We trouwen in Geraardsbergen

Elke
29-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 345

Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik5-11-2006 19:15:05

Hey,

bij ons is het ook zo...we moeten maar 2 maanden voor we huwen terug contact opnemen.
Was er ook niet echt gerust in. Maar blijkbaar is dit overal zo.

mioe
22-6-2007
 Meld misbruik5-11-2006 19:22:17

Hey,

Wij trouwen op 22-06-2007 en we zijn in juli voor de eerste keer bij de pastoor geweest (gewoon een eerste kennismaking). We hebben eind oktober een uitnodiging gekregen voor een bezinningsdag samen met andere koppeltjes op 11 maart. Pas daarna kunnen we nog eens langsgaan bij de pastoor voor een 'huwelijksgesprek' (bespreken van de mis, misboekje...)
Ik vind dat ook vrij laat, maar blijkbaar is dit de gewoonte...

Je kan misschien toch nog eens contact opnemen met jullie deken en vragen of het mogelijk is om al eens vroeger kennis te maken...

Nog veel succes he!

Groetjes
Mioe
22-06-2007

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik6-11-2006 12:11:34

Hoi Elke

Wij hebben onze dag vastgelegd bij een soort secretaresse.
Dan heb ik via mail bij de priester eens geïnformeerd wat er nu verder moet gebeuren.
Hij heeft me gezegd dat we in december eens moeten bellen voor een afspraak begin januari. Dan moeten we ook onze doopbewijzen meebrengen.
Wij trouwen op 11 augustus 2007. Dus wat er verder nog gaat gebeuren, weet ik niet.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...