Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruin laten spuiten

  19-3-2013 9:50:53
Ik begin te twijfelen of ik nu onder de zonnebank zou gaan, of me laten bruin spuiten... Heeft iemand dit laatste al eens gedaan? Geeft dat af, blijft dat lang, mag je dan douchen, ziet dat er natuurlijk uit...? Tips?

Merci!

Dominique
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1431


Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik19-3-2013 10:06:16

Ik volg mee...



lisa

 Meld misbruik19-3-2013 10:13:22

wij trouwen nu zaterdag heb ook lang getwijfeld om het te doen
omdat ik zwanger ben en dus geen zonnebank mag doen
maar de viagiste zei niet doen
bij vele gaat het af als je te veel zweet enzo

en dan heeft ze mijn kleed gezien en zei ze ja alleen blote armen en blote rug moest ik van u zijn zou ik gewoon achter zo van die bruine doekjes gaan en dat er opsmeren
dus heb ik dan maar haar raad opgevolgd




Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 10:21:22

Ik heb een afspraak op 6 april om het eens te proberen. Ik trouw op 11 mei en heb ook een afspraak op 10 mei. Ik ken iemand die dat heeft laten doen en dat was heel goed gedaan en is niet afgegaan. Je moet wel zien dat je bij iemand gaat die het er zelf opspuit, dus geen cabine. Dan heb je volgens mij wel miserie. Ik houd jullie op de hoogte van hoe het geweest is op 6 april!



lien
4-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 10:42:15

ik heb woensdag 27/3 een afspraak om dit eens te proberen. kben zelf ook eens benieuwd want zonnebank is voor mij geen optie vermits ik niet bruin. we zullen zien !!



melissa
18-8-2013
 Meld misbruik19-3-2013 11:27:40

ik volg deze effe mee
ik wou dit ook heel graag laten doen, daar ik ook de tijd en het geduld niet heb om onder de zonnebank te gaan
maar heb ook gehoord dat het afgaat bij zweten en zo, en daar ik al een zweet achtig type ben heb ik toch wel schrik dat het zou afgaan op mijjn wit kleed




Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik19-3-2013 13:21:59

Hey! Ik heb dat onlangs eens laten doen ook met het idee om het dan in september voor de trouw te laten herdoen. De eerste dag is het een heel raar, plakkerig gevoel omdat het suikerlaagje er nog op ligt. Als je de dag erna een douche neemt is die plakkerige laag wel weg maar toch gaat er bij elke douche bruin af op de handdoek. Ik zou het zeker 2 a 3 dagen op voorhand laten doen. Voordeel is dat als je het laat spuiten dat het egaal is. Ik ga het niet meer doen, het is mij niet waard om een plek op mijn kleed te hebben.. het is nu winter, als je zweet in de zomer is hetvolgens mij niet veilig.. een beetje bruin poeder op mijn gezicht en decollete zal wel genoeg zijn:)
xxx



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-3-2013 13:28:28

Ik heb dit vorig jaar gedaan. Het geeft wel een mooi bruin kleurtje maar gaat inderdaad af. Het was toen een goeie 15 graden en ter hoogte van mijn oksels (de zweetplaatsjes dus) ging het bruin licht af. Ik had toen een rood kleed aan en dat gaf dus niet maar op wit zal je dit wel meer zien.



Eva
5-7-2014
 Meld misbruik19-3-2013 16:56:44

Ik heb dit ooit ook eens laten doen en zou het nooit meer opnieuw doen.
Het geeft inderdaad een raar gevoel en ruikt zeer chemisch. Ik had dit 's avonds laten doen en ben de dag erna opgestaan met enorme migraine door de chemische geur.



AUDREY
24-5-2013
 Meld misbruik21-3-2013 0:57:29

doe dat niet want het geeft bruin af,ikzelf heb het nog niet gedaan maar ik ken mensen die dat wel al ondervonden hebben dat het bruin afgeeft :-( het zou dan een oncomfortabel gevoel geven...



Dominique
8-6-2013
 Meld misbruik21-3-2013 9:14:07

oei precies toch meer negatieve ervaringen, merci voor de reacties!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...