Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelaanduiding gadgets

  18-3-2013 22:29:13
Hallo iedereen

Als de gasten binnenkomen, willen we ze iets meegeven waar hun tafelnaam op staat.

Eerst hadden we gedacht om kleine zakjes met vliegtuigsnoepjes (we werken met reizenthema) te maken met daaraan een kaartje met tafelnaam op, maar we vinden dit mss toch iets te kinderachtig.

Elke tafel is genoemd naar een bestemming waar we zijn geweest. Mijn schoonzus had het idee om van elke tafel iets typisch mee te geven, bvb Japan - eetstokjes, Thailand - mini buddhabeeldjes, Madrid - kleine flesje sangria, Frankrijk - klein flesje wijn, maar dit gaat echt wel duur uitkomen.

We willen iets leuk doen ipv gewoon een kaartje mee te geven. Ik had gedacht om een boarding pass te laten maken, maar dit is ook maar een stuk papier.

Pff ik heb geen idee en het moet goedkoop zijn, liefst iets dat we in groot aantal kunnen aankopen (is altijd goedkoper) en kunnen personaliseren met een sticker ofzo.

Al die kleine details, ik word er zot van :)

Merci voor de ideetjes
Charlotte

Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 971


frida
6-2-2010
 Meld misbruik19-3-2013 7:13:58

Hey,

Pas geleden ook naar trouw geweest en daar kregen wij ook zakje met snoepjes!
Vond dat niet kinderachtig hoor!
Mischien een ideetje zak snoepjes met een stikker er op met de vlag van het land?
Of allemaal een kelin flesje wijn met stikker op wan het land?

Groetjes




Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 9:12:48

Ik vind die boarding pass net wel een leuk idee. Ok, het is maar een papiertje, maar langs de andere kant is het echt wel ideaal! En een goedkope oplossing :)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-3-2013 9:15:38

Wij hebben door onze grafische ontwerper een boarding pass laten maken. Wij vinden dit OK genoeg voor een plaatsaanduiding, een bedankje krijgen ze later.



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 12:24:41

ik denk dat ik het gevonden heb. Een gepersonaliseerd bagagelabel (kan ik in groot aantal aankopen = goedkoop) in een transparant doosje (Ava) met rond het doosje een lintje en dan op elk doosje aan stikker in het design van ons drukwerk met daar de tafelnaam op.

Wat denken jullie? Is iets dat mensen echt wel zullen gebruiken, toch?



Kirke
6-7-2013
 Meld misbruik19-3-2013 13:14:18

Ik vind het een goed idee.
Ik zou het gebruiken achteraf.

Groetjes



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik19-3-2013 14:04:20

Bingo Charlotte!!!!!!!!



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 14:10:23

hehe woehoew thank you ladies!!! Ik had een superleuke bagagelabel gevonden in de vorm van een teenslipper in een doosje met strikje errond en al, maar moest vanuit Amerika komen en was best wel duur, dus dan zal ik zelf wel zoiets proberen te maken he :)



Samira
6-7-2013
 Meld misbruik19-3-2013 14:53:46

Even een vraagje... Geven jullie dan die kaartjes of plaatsaanduidingen af als de mensen binnenkomen? En moeten ze dan zelf op zoek naar hun tafel of roept iemand de plaatsaanduidingen af? Grtjs



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 20:56:59

wij geven het gadget/kaartje af als de mensen toekomen en bij het aan tafel gaan, roepen ze de naam van de tafel af.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...