Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dit kan ik niet geloven

  18-3-2013 10:15:53
Pffff belde net naar het stadhuis met de vraag welke documenten ik moet meehebben als we de aangifte doen. en weet ze mij te zeggen dat we er niet op staan op 29 juni 2013 om 11.30 we staan helemaal niet op de agenda. pff slicht kom je daar van. kzeg alle de ringen zijn gegraveerd, zaal licht vast , fotograaf alles gelukkig zijn de uitnodigingen nog niet gedrukt. kan er echt niet mee lachen hoor. was blijkbaar haar collega waar wij bij zijn geweest we hebben het haar zien opschrijven we hebben speciaal in november geweest om zeker te zijn dat we die datum en uur zouden hebben. alle zeg we kunnen nu wel nog kiezen tussen 12u of 10u30 maar 10u30 zal mss te vroeg zijn alle om klaar te geraken enzo. en 12 u is dan weer wat laat omdat wij middagfeest geven en voor de kindjes zal dit laat eten zijn. pfff

edith
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1596


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik18-3-2013 10:22:06

oh da's ook niet fijn?? brr, ik moet er niet aan denken....
Wij hebben dat hier via mail doorgegeven en een bevestigingsmail terug gehad van de reservatie... Dus we hebben dat gelukkig wel op papier, maar dan nog :-) wat gaan ze doen als ze dubbel boeken.... toch maar niet te lang meer wachten dus om nog eens langs te gaan als ik dit zo lees...

en ik zou dan ook eerder voor 10u30 gaan, denk ik, ook al is het dan vroeger opstaan... liever dat dan 's middags zo te moeten haasten en met hongerige kindjes te zitten! maar da's ieder z'n mening natuurlijk...

bieden ze geen compensatie aan? :-) gratis cava of zo nadien... mag wel, vind ik! haha



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik18-3-2013 10:24:10

Ah nee dat meen je niet! Wat een domme doos daar dan bij de gemeente dat ze het niet ingevult heeft!
Kunnen ze dan niet eventueel de ceremonie inkorten zodat het voor jullie minder problemen geeft?



edith
29-6-2013
 Meld misbruik18-3-2013 10:27:44

Ik heb haar gezegd dat ik morgenvoormiddag terug bel omdat mijn man de nacht doet is hij op dit moment aan het slapen ga hem dan ook niet wakker maken. Ik denk ook om voor 10u30 te gaan en dan mss toch een receptie te doen voor mensen die we niet op het middagfeest vragen. eerst bespreken met het ventje. Gelukkig had ik de kapster al vervroegd naar 8 u maar mijn vriendin doet de make-up dus zal ik waarschijnlijk de kapster nog vroeger moeten zetten want ze komt niet aan huis pfff
Ja kga het wel vragen hoor wat de compensatie is :D het is niet dubbel geboekt ze hebben onze naam gewoon niet opgeschreven das het probleem, of overgeschreven in de nieuwe agenda alle zeg ik snap het echt niet hoor. ik ga het hen wel vragen om nog eens te kijken in de agenda van 2012 hoor.



edith
29-6-2013
 Meld misbruik18-3-2013 10:28:48

@melanie blijkbaar niet hé. Eigenlijk zouden ze die andere mensen moeten verwittigen dat er een probleem is gebeurd en ons de voorrang geven want wij zijn al in november geweest en toen stond er nog niemand op.



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik18-3-2013 10:35:15

Je hebt het haar zien opschrijven, en nu staat het er niet op??
Rare toestand, hoor! Ik zou er ook niet goed van zijn.
Ik zou toch eerder 12u kiezen, zodat alles maar een half uurtje verschil is met wat je oorspronkelijk in gedachte had. Anders is het al direct een uur verschil. Die dag gaat voor de kids sowieso al totaal anders zijn dan anders. Een koekje tussendoor, een hapje hier en daar.
Maar je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt, natuurlijk.

Wij trouwen om 10u45, maar als het kon, had ik het nog later gezet. Maar wij konden geen uur vastleggen op voorhand. Wij moesten het eerstvolgende uur nemen dat vrij was op het moment dat wij de ondertrouw gingen doen. We zijn in de kerstvakantie de ondertrouw gaan doen, en toen was het dus 10u45. Wij waren op dat moment allebei thuis, en anders moesten we er nog eens speciaal verlof voor nemen. Maar ik had liever pas 12u ofzo gehad, zodat we 's morgens rustig de tijd zouden hebben om ons klaar te maken. Nu moeten we al om 7u beginnen. Véél te vroeg naar m'n zin. ;-)



jolma
5-10-2013
 Meld misbruik18-3-2013 10:41:01

Oei! Dat is niet leuk om mee te maken!
Hopelijk lukt het jullie enisgzins toch nog om de planning wat aan te passen!



edith
29-6-2013
 Meld misbruik18-3-2013 10:41:25

Ja ik vind het ook een rare situatie. mijn toekomstige zal er ook niet bepaald gelukkig mee zijn.

Van ons zal het toch vroeg opstaan zijn want dochtertje moet ook klaargemaakt worden en aangezien het een vroege vogel is. we gaan het eens moeten bespreken welk uur we nemen.



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik18-3-2013 10:47:59

Amai, nu word ik ook even niet goed seg!

Ik heb ook maar een mail naar mijn gemeente gestuurd, want wij trouwen op 11 mei om 10.30u en op de documenten die we thuisgestuurd gekregen hebben (na elektronische aanvraag) staat dat we in principe twee maanden voor onze trouw een afspraak zouden moeten hebben met de gemeente. Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen afspraak... Dus ik heb hen maar eens zelf gemaild. Ik wil toch ook graag zeker zijn (zeker als ik dit horrorverhaal lees!).

Ik zou toch ook aandringen hoor, want uiteindelijk is het hun schuld en niet die van jullie!



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik18-3-2013 10:54:33

Wel, juist daarom wou ik dus niet te vroeg trouwen, want wij hebben ook al 2 kinderen. On ze dochter is vorige week 8j geworden, ons zoontje wordt enkele weken na onze trouw 6 jaar. Normaal leg ik hun tandenborsteltje en kledij klaar, en doen ze de rest zelf. Maar uiteraard niet op zo'n speciale dag, hé. Dan zijn ze zelf ook zenuwachtig, m'n dochtertje kàn haar kleed niet eens zelf aankrijgen, haar haartjes moeten ook gedaan worden,... Dus dat neemt allemaal tijd in beslag.
Ik had dus gehoopt op 11u30 ofzo. Maar we hebben sowieso niet veel verlofdagen, en waren in de kerstvakantie allebei thuis, dus hebben we ervan geprofiteerd om op dat moment de ondertrouw te doen.
Jammer genoeg was er dus nog maar 1 iemand voor ons opgeschreven, en in Antwerpen kan je totaal geen uur kiezen. Het is dus 10u45 geworden.

Maar in jullie geval zou ik écht serieus van m'n oren gaan maken. Al snap ik dat je in eerste instantie gewoon totaal van de kaart bent, en niet weet wat zeggen.
Ik hoop dat jullie er toch snel uitkomen.



catherine
24-8-2013
 Meld misbruik18-3-2013 13:10:38

En kan je niet teruggaan als die andere vrouw er is die het heeft opgeschreven? Als die jullie ziet herinnert ze 't zich misschien?? Dat kan toch niet!



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik18-3-2013 13:45:20




krista
9-8-2013
 Meld misbruik18-3-2013 16:10:27

Hoi Edith,
Ik kan me voorstellen wat er nu door jou heen gaat.
Ik ben n half jaar geleden ook naar de gemeente geweest hier, ze hebben ons op de voorlopige agenda gezet en ik mocht ook kiezen, 14 dagen geleden ben ik opnieuw gaan vragen ofdat wij in de agenda van dit jaar stonden en om hoe laat (voordat wij de uitnodigingen gingen laten drukken). Bij ons klopte het gelukkig wel.. maar moest ik in uw geval zijn dan zou ik op mijn strepen staan.
Al moest ik tot bij de burgemeester gaan, maar die persoon die mij opgeschreven had die zou ik erbij halen...
En de waarheid zou aan het licht komen.
Als wij een fout op ons werk maken dan is het kot ook te klein bij manier van spreken.
Ik zou toch ff polsen bij de persoon die dit genoteerd heeft, als je haar nog herinnert tenminste ;-).
Anders laat t niet aan je hartje komen, neem n half uurtje later en probeer het wat te rekken met de kindjes, laat je dag hier niet door vergallen ookal is het niet fijn...



edith
29-6-2013
 Meld misbruik18-3-2013 18:29:10

We zullen 12 uur nemen en idd maakt niet veel verschil uit. Maar het eerste moment is da een vlaag van woede en onbrip. :)



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik18-3-2013 22:23:58




edith
29-6-2013
 Meld misbruik19-3-2013 7:29:58

Op mijn werk zeiden ze dat ook ge trouwt gelijk de rijke om 12u :D Alles zal even goed verlopen hoor. Maar ja eerst de nodige drama erond he Hihi. En dan alles laten bezinken. Gelukkige kunnen we nog op die dag trouwen want dan ging het wel een ramp geweest zijn. En gelukkig dat de uitnodigingen nog niet gedrukt waren.



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik19-3-2013 22:00:31

Ik begrijp t maar 12 uur is toch te doen. Wet duurt maar 15 min hè.



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik20-3-2013 14:21:19

pff de schrik slaat me hier al om het lijf! Ik hoop dat dat bij ons niet het geval is!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...