Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welk kleur?

  17-3-2013 21:10:29

Sinds vorige week is mijn ventje gelukkige eigenaar van zijn kostuum voor onze trouw. Het is een antracietkleurig vest, broek en ondervest. De das wordt zowiezo donkerzilvergrijs maar over het kleur van het hemd komen we er niet uit... lichtblauw, donkerblauw, wit, lichtgrijs, donkerpaars... maar we zouden wel voor een effen kleur gaan. Kan er ons iemand helpen?

Alvast bedankt!!!


Sharyn
3-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1456


candy
20-7-2013
 Meld misbruik17-3-2013 21:19:01

Je kan mss eens kijken voor de kleur van u kleed moest je geen wit kleed hebben natuurlijk



Elke
4-5-2013
 Meld misbruik18-3-2013 11:49:03

Hier heeft mijn verloofde ook een antraciet kostuum met zilvergrijze das en gilet. Zijn hemd is, net zoals mijn kleed, ecru. Ik zou sowieso een niet te donker kleur kiezen op een antraciet kostuum, zeker in de lente.



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik18-3-2013 14:41:00

Waarom altijd een effen kleur?

Mijn kostuum is blauw (niet echt donkerblauw) en ik heb gekozen voor een gestreept hemd (wit en lichtblauw). De strepen zijn niet uitgesproken maar geven wel meer karakter dan een effen kleur.

Het is wel een 3-delig kostuum waarbij het hemd minder zichtbaar is.



Sharyn
3-5-2013
 Meld misbruik18-3-2013 22:02:37

Ik stelde de vraag eigenlijk omdat mijn kleed dus antraciet is en een wit hemd is dan ook maar een wit hemd...



Elke
4-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 9:46:16

dan zou ik durven gaan voor een feller kleur. rood, paars, blauw,... en dan eventueel dat kleur laten terugkeren in je boeket.



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 12:01:47

Net als een vrouw mag de man toch ook opvallen, een fel hemd zal daar voor zorgen!

Alle mannen zullen in kostuum zijn, dus is er iets speciaals nodig om als bruidegom het onderscheid te maken met de rest.

Ikzelf ben aan het twijfelen om een strik te dragen in plaats van een das. Maar moet mijn toekomstige en mijn schoonmoeder nog zien te overtuigen.



Sharyn
3-5-2013
 Meld misbruik19-3-2013 22:54:32

We zijn eruit we gaan voor een donkerpaars, allesinds bedankt voor de hulp!!!

En ik hoop dat je je toekomstige en je schoonmoeder het toch eens bekijken want dat is zeker niet mis zo een strik! :)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info