Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dvd opname

  4-11-2006 14:32:34
video -DVD opname,

Hallo bruidjes,

Ik ben nog op zoek naar een cameraman of vrouw die onze mooie dag wil vastleggen op dvd. Mss iemand uit de regio Mechelen, Putte, Heist-op-den-Berg,...? Hebben jullie iemand in gedachten of kunnen jullie iemand aanraden, laat het me dan weten. Alvast bedankt!
Groetjes elzake

els
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 708


FILIP

 Meld misbruik4-11-2006 15:19:55

Geachte els, als je intresse hebt
en een betaalbare pro wilt kijk even op deze site onder videoperportages ik film in gans vlaanderen. u kan me mailen of met tel MVG filip.
F.D.VIDEO-REPORTAGES



Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik5-11-2006 19:49:11

Een tip: koop zelf een camera, je hebt er al enorm goei voor zo'n 300 euro. Die kan je later erg goed gebruiken voor de kindjes ;)
Je vraagt kennissen om alles te filmen. Wij hebben dit zo gedaan, en hebben een prachtfilm. Echt, hij is enorm chique. Bij windows zit een programma 'windows movie maker" en daarmee kan je zelf alles editen. Je kan knippen, plakken, titteltjes, enzo ertussen doen. Tis de moeite om het zelf te doen hoor.



Theo

 Meld misbruik6-11-2006 12:16:31

Beste Els,
Probeer eens bij :
www.videomanie.be
mvg



Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik6-11-2006 19:42:56

Wij hebben deze videograaf genomen:
www.michielvanheesvideoreportages.nl
Zeer betaalbaar en supergoed!

Succes met kiezen!
Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06



freddy

 Meld misbruik26-11-2006 9:11:02

Hi Els,

Indien je nog geen beslissing inzake ervaren cameraman genomen hebt contacteer me dan eens vrijblijvend. Ik kan je verschillende DVD's laten zien.
Prijs ongeveer 325 euro alles inbegrepen.Opnamen vanaf 9 uur tot 2 uur 's morgens.
Hopelijk ben ik op jullie trouwdag nog vrij.

Groetjes

fre4@telenet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...