Terug naar overzicht
Omdat mijn mama nogal klein is en ook niet te veel geld (lees 8OO euro en meer) wou uitgeven zijn wij haar kleding niet bij bruidswinkels gaan halen.Wij zijn naar Wijnegem Shopping gereden en hebben daar in een klein boetiekje (Un jour d' ailleurs) zeer feestelijke kledij gevonden. Het voordeel is dat ze dit nog meerdere keren kan dragen en dat is bij echte suitekledij meestal niet het geval.Heidireeds 56 dagen getrouwd
Mijn moeder heeft haar kleren gekocht bij Mayerline.Kan ze ook nog verder afdragen.groetjesKatrien35 dagen getrouwd
Dag Elise,Het hangt er een beetje vanaf wat ze willen: echte suitekledij of iets dat ze later ook nog kunnen dragen.Voor onze trouw gaat mijn mama haar kleren laten ontwerpen en maken door mijn achternichtje (die had ook het trouwkleed van mijn schoonzus gemaakt en dat was heel mooi). Voor de trouw van mijn broer (vorig jaar december) is ze ook in boetieks gaan zoeken en heeft ze uiteindelijk gekozen voor iets uit MaxMara.groetjesEmmy
Mijn mama heeft bij Nicole Cadine alles gekocht. Mooi avondkleed met alles erop en eraan (handtas, schoenen, juwelen, ...). en ik denk dat dat zo'n 700 euro heeft gekost. Maar is moeite waard!Is in Schuttershofstraat in antwerpen ...