Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij mama's

4-11-2006 8:47:10
Hallo, waar kopen jullie mama's de kledij voor het huwelijk? In de winkels waar je ook de bruidskledij kan kopen? Of nog in andere winkels? Dank!

Elise
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 338

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik4-11-2006 9:10:47

Omdat mijn mama nogal klein is en ook niet te veel geld (lees 8OO euro en meer) wou uitgeven zijn wij haar kleding niet bij bruidswinkels gaan halen.

Wij zijn naar Wijnegem Shopping gereden en hebben daar in een klein boetiekje (Un jour d' ailleurs) zeer feestelijke kledij gevonden. Het voordeel is dat ze dit nog meerdere keren kan dragen en dat is bij echte suitekledij meestal niet het geval.

Heidi
reeds 56 dagen getrouwd

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik4-11-2006 13:39:26

Mijn moeder heeft haar kleren gekocht bij Mayerline.
Kan ze ook nog verder afdragen.

groetjes
Katrien
35 dagen getrouwd

Emmy
21-7-2007
 Meld misbruik4-11-2006 18:56:57

Dag Elise,
Het hangt er een beetje vanaf wat ze willen: echte suitekledij of iets dat ze later ook nog kunnen dragen.
Voor onze trouw gaat mijn mama haar kleren laten ontwerpen en maken door mijn achternichtje (die had ook het trouwkleed van mijn schoonzus gemaakt en dat was heel mooi). Voor de trouw van mijn broer (vorig jaar december) is ze ook in boetieks gaan zoeken en heeft ze uiteindelijk gekozen voor iets uit MaxMara.
groetjes
Emmy

Siska
10-3-2007
 Meld misbruik8-11-2006 13:49:01

Mijn mama heeft bij Nicole Cadine alles gekocht. Mooi avondkleed met alles erop en eraan (handtas, schoenen, juwelen, ...). en ik denk dat dat zo'n 700 euro heeft gekost. Maar is moeite waard!

Is in Schuttershofstraat in antwerpen ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...