Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

  3-11-2006 9:03:11
Hoi allemaal,
Kan iemand me wat adresjes geven van winkels waar ze mooie en betaalbare trouwringen hebben?

Bedankt!

Lies
5.5.2007
www.liesensteven.bruiloftsite.nl

Lies

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 361


Krista
7-7-2007
 Meld misbruik3-11-2006 10:12:04

Beste Liesje,
Je zou eens naar de site van fede di oro moeten gaan kijken.
Ze hebben mooie en zeer betaalbare ringen.
De prijzen staan erbij per paar.
www.fededioro.be
Groetjes Krista.



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik3-11-2006 23:37:43

Hey Lies,

Kijk eens op de site van Gerda De Vrij.

www.gerdadevrij.be

groetjes
Kathleen



mieken
20-7-2007
 Meld misbruik5-11-2006 10:57:13

Hallo,


Fabrigold in Brugge of Kortrijk is een zeer interesante winkel. We zijn daar heel toevallig beland,hebben een keuze gemaakt uit verschillende ringen en zij maken een exclusief ontwerp voor ons. Je maakt je ring zo duur als je zelf wilt,ik zie persoonlijk heel graag steentjes in mijn ring,maar bij andere kwam dit zeer duur over. Nu heb ik een ring met een laag steentjes en een laag heel speciaal gekarteld goud. Ieder zijn smaak natuurlijk maar ik ben er megatrots op. Oja niet te vergeten detail. Ze werken vooral voor groothandel en kunnen heel straffe prijzen aanbieden. Zo hebben we nog eens 26% korting op alles.

Grtjs Annemie



katleen
27-10-2007
 Meld misbruik5-11-2006 13:19:49

Hey Lies,
je moet zeker eens naar fede di oro gaan. Wij hebben er afgelopen vrijdag onze ringen besteld. Je moet wel een afspraak maken. Goede service, vriendelijke man. Hij laat alle ringen zien en passen, opzij leggen welke je mooi vind. Dan heeft hij ons een kwartiertje alleen gelaten om rustig te kunnen overleggen. En een erg groot voordeel : er is heel veel keuze !! Alle mogelijke combinaties zijn beschikbaar (goud, wit goud / breder of dunner / met of zonder diamentje / ...). Dioe mensen maken er echt jou persoonlijke ring, VOLLEDIG volgens je eigen wensen. Prijs valt goed mee. Voor één paar ringen 860 euro, met 20% korting, dus voor 680 euro hebben we onze ringen, aan huis geleverd. Deze winkel is echt wel een aanrader !! We hebben er ook ver voor moeten rijden (wij zijn van Ranst, winkel is in Izegem), maar het was de rit zeker waard!!
Veel succes nog met jullie zoektocht
Groetjes, Katleen (27/10/07)



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik28-12-2006 18:51:41

Hallo,

ik sluit me volledig aan bij Kathleen. Wij hadden vandaag een afspraak bij Fede di Oro. We hebben onze ringen volledig zelf samengesteld. Bepaalde elementen die we graag zagen in de ringen voegden we samen. Met als gevolg: onze droomringen en unieke stukken. We kozen voor 18 karaat witgouden ringen met vingerafdruk en in die van mij
zit een briljant.Ze kosten 740 euro voor de beide. Zeker niet duur dus en echt goede service. Ook wij kwamen van ver (Aalst) maar zeker de moeite.
Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes,
Isabel
110807


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...