Terug naar overzicht
Ik heb de mijne bij Van Loock in Zandhoven gekocht en dat zijn ook geen stereotiepe trouwschoenen. Daar hebben ze veel keus!
Je kan altijd eens kijken op Brandos.beIk heb de mijne van daar maar je vindt er gewone schoenen ook!
Heb je al gekeken op Labottega? Ze hebben naast een winkel in Hasselt ook een website.
Waarom zoek je op trouwschoenen.com als je niet van typische trouwschoenen houdt? Ga dan gewoon de normale winkels/webshops af...En je trouwt in september... zijn die schoenen dan al zo dringend? Tijd genoeg nog, lijkt me... Rustig maar...
@monaIk vindt de typische trouwschoen inderdaad niet mooi, behalve dan diegene die je ziet op de link. De andere zijn zo echt in die satijnstof en het model van sommige typische trouwschoenen staan me ook niet aan.Ik moet voor mijn eerste pas op 23 maart :)Dan heb ik ook al mijn lingerie en schoenen nodig.Dus, 't is eigenlijk wel zééér dringend ;)Maar ik ga zaterdag nog eens een toertje doen in Brugge en dan spring ik ook eens binnen bij linea raffaelli, daar heb ik op de site ook mooie 'leren' trouwschoenen gezien!Dusja, we zien wel ;)Alvast bedankt voor de reacties! :)Grtjs
Ik wil je niet ontmoedigen maar in Linea in Brugge hebben ze mss maar 10 paar schoenen staan... echt niet veel! Moest ik van jou zijn ik zou naar torfs en brantano en zo beginnen kijken... die hebben echt wel witte schoenen
Ik vind Van Loock ook echt wel een aanrader. Ze hebben er veel ivoren tot witte leren schoenen. Ik heb er ook gewone ivoorkleurige pumps gekocht. Die kan ik achteraf nog dragen.
Hoi,Ik heb deze week deze nog besteld via LaBottega (veel keuze!):http://www.labottega.be/shop-detail.aspx/categorie/Schoenen/Dames/Pump/artikel/2013102680Misschien kan je hier ook wel iets vinden aar je smaak, als je niet voor de klassieke trouwschoenen wil gaan (zoals ik :)Gr Kirsten
Kopen jullie allemaal al schoenen en lingerie voor de eerste pas? Mijn jurk is al gekocht en korter gemaakt, en heb nog geen schoenen en lingerie. Heb de jurk gewoon gepast met een gemiddeld hakje waarvan ik vermoed dat m'n trouwschoenen ongeveer even hoog zullen zijn. Op die ene centimeter komt het nu ook weer niet, als je beweegt zal op elk moment je jurk ofwel vooraan of achteraan of links of rechts wel wat hoger of lager hangen naargelang je je bukt naar een bruidskindje of iemand kust of je arm zijdelings rond iemand slaat vb. 't Lijkt me geen exacte wetenschap tot op de millimeter in ieder geval. :-)
Ik ben naar een gewone schoenenwinkel bij ons in het dorp geweest. Zij hadden heel wat leuke pumps in allerlei kleuren. Heb dus confortabele, leuke schoenen gekocht die ik daarna zeker nog kan aandoen. Van Loock is inderdaad ook een aanrader!
Hallo , Voor ons ook " Van Loock " in Zandhoven . Enorm veel keuze in veel verschillende tinten . En de kwaliteit is fijn leder , meestal italiaans , dus zalig zacht ! Aanrader dus !
Je kan jouw schoenen ook zelf ontwerpen! Ga eens naar www.shoesofprey.com . Het is naar mijn gevoel niet duurder dan een 'normale trouwschoen', en meteen ook helemaal je zin.Ik ben wel tevreden van de service. :)
Dag Deborah, Geen idee waar je deze kan vinden. Ik heb ze ook even gegoogeld maar kan niets terugvinden. Ik ben gek van de schoenen van Chie Mihara ook net even anders, maar evenzeer een aantal witte. Je kan deze ook terug vinden op de site van la bottega. Veel succesGroetjesJoke
Hallo,Bedankt allemaal voor de reacties!Ik zal zeker eens rondkijken op de sites en in de winkels die jullie mij hebben gegeven! :)@mona,Toen de bruidswinkel belde om mijn 1ste afspraak vast te leggen vroegen ze mij of het mogelijk zou zijn om zeker tegen de 1ste pas reeds mijn lingerie en schoenen die ik op mijn trouwdag zou dragen mee kon brengen naar de winkel... :)Grtjs