Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelf rijden?

  3-11-2006 7:55:38
Hallo, zijn er nog mensen die gewoon zelf met hun eigen auto rijden? Wij wilden dit doen omdat we die auto's totaal niet nodig vinden. Je hebt daar niks aan en dat kost veel geld. Nu blijken mijn ouders dit maar raar te vinden: we gaan te nerveus zijn om te rijden, we zullen een ongeval hebben, ik kan met mijn kleed niet in mijn autootje,... Enfin, wat denken jullie?

Marijke
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 920


Lies

 Meld misbruik3-11-2006 9:01:24

Hoi marijke

Normaal gezien huren wij ook geen auto's. We hebben wel iemand die voor ons die dag zal rijden met een auto van hemzelf.
Ik vind met je eigen auto rijden absoluut niet 'raar', maar misschien zorg je best voor een chauffeur? Dit kan een vriend, buur, kennis zijn hé.
Succes!

Lies
5.5.2007



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik3-11-2006 9:40:33

Hoi Marijke,

Wij zullen ook zelf rijden. We mogen een cabrio van een kennis lenen, maar daar kan je maar met twee in, dus mijn verloofde zal zelf rijden. De rest van de suite rijdt gewoon met eigen wagen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik3-11-2006 10:28:43

hallo,
Wij rijden ook zelf.
Omdat we rijden in een rallywagen en daar kan je ook maar met 2 in.
Doen dus.
Groeten van Skally



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik3-11-2006 10:41:48

Hey,

wij hadden een Audi A6 gehuurd zonder chauffeur, om de simpele reden dat mijn ventje per sé zelf wilde rijden met zijn droomwagen. Hij heeft er echt van genoten en het gaf geen enkel probleem. De ouders vonden het ook raar in het begin, maar Michael heeft er nog steeds zo'n goede herinneringen aan dat ik blij ben dat we daar tegenin gegaan zijn.

We hebben wel een vriendin gevraagd om aan het stadhuis de wagen te gaan parkeren, zodat we dat niet zelf moesten doen.

Groetjes,
Lieve



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik3-11-2006 11:08:53

Wij hadden 4 audi's (van vrienden en familie) en voor ons een mini (geleend van collega). Met de mini reden we zelf, de audi's werden bestuurd door de eigenaars.
Bij aankomst aan gemeentehuis en kerk zorgde de chauffeur van de eerste audi voor het wegzetten van de mini.
En da's allemaal vlekkeloos verlopen.

Maar, ik zou toch chauffeurs voorzien voor de suite, want als je dan de auto's niet direct kunt parkeren...

groetjes
Katrien
www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl
al 34 dagen getrouwd



Els
19-5-2007
 Meld misbruik3-11-2006 11:19:24

Dag Marijke,

Wij huren ook geen auto's. We zitten zo'n beetje in dezelfde situatie als Kirsten. We mogen een Spider cabrio lenen van een vriend, en daar kan je maar met twee in. Dus wij rijden ook zelf. En de rest rijdt gewoon in eigen wagen. Wij trouwen enkel voor de wet, dus dan vonden we auto's huren echt wel duur.
Ik vind het niet raar om zelf te rijden. Het is jullie dag, dus doe wat jullie willen!

Groetjes, Els
19/05/07



Els
1-4-2006
 Meld misbruik3-11-2006 11:35:26

Hey,

wij hebben niet zelf gereden: de broer van mijn man heeft gereden en voor de rest heeft de 'suite' zelf in eigen auto's gereden. Auto's is voor mij de eerste post waarop je kan besparen! blijkbaar vinden gelukkig nog mensen dat!

groetjes,
els
1-4-06



Emmy
21-7-2007
 Meld misbruik3-11-2006 12:12:16

Hallo,
Wij vinden auto's ook totaal overbodig. Aangezien het huis van mijn ouders niet ver van de kerk is, gaan we gewoon te voet! Moest het nu echt regen gieten, dan nemen we ook ons eigen auto's. Mijn schoonmoeder vond dit ook geen goed idee, maar als ons huwelijk er uit zou moeten zien zoals zij het wil, dan zou het 'ons huwelijk' niet meer zijn! Doen dus!
groetjes
Emmy



Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik3-11-2006 12:17:29

Dag Marijke,

Wij huren een busje voor ons en de suite. Komt goedkoper uit als auto's huren en zo moet er toch niemand zelf rijden...

groetjes,
Antonietta
25/08/2007



luc

 Meld misbruik3-11-2006 21:25:58

Dag Marijke

Vermits ik ceremoniemeester ben kan ik je dit ten stelligst afraden.
Wie zal bijvoorbeeld jullie auto parkeren voor de kerk en gemeentehuis?
Wat ik wel aan het bruidspaar voorstel is om te rijden na het kerkelijk huwelijk; wordt zelfs regelmatig gedaan.
Een oplossing kan erin bestaan om via een autodealer enkele prive auto's op de kop te tikken (zelfde merk, zelfde type en kleur)Als je deze mensen iets geeft doen zij dit graag.
Op deze dag mag je immers geen stress hebben en totaal genieten.
Indien je nog informatie wenst mag je me altijd contacteren
Groetjes van luc
luc-rohaert@hotmail.com



Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik4-11-2006 11:28:28

Gewoon zelf rijden ;)
Wij hadden wel een chauffeur voor naar de mis, maar vanaf dan heeft de bruid zelf gereden.
En ogen dat de mensen trekken. En geen accidenten voorgehad ofzo hoor.



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik6-11-2006 8:55:11

Mijn vader heeft voor ons feest een auto voorzien en hij heeft voor chauffeur gespeeld.En na het feest hebben we zelf gereden met ozne auto. En ik ben zonder problemen in de auto geraakt met mijn kleed !!! En het was een kleine polo.

Als je zelf wilt rijden rij je zelf, je moet niet naar andere kijken, maar naar je eigen.

Mijn vader heeft zich gewoon geparkeerd op de parking van het gemeentehuis en erna voor de kerk.
Dat het problemen heeft met te parkeren als je zelf rijd, vind ik niet waar. Je parkeert je op de parking, je stelt de suite op en je gaat zo binnen ...
Zo was het bij ons, ook al hadden wij een suite auto.

Groetjes,
Christine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...