Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging vrijgezellenfeest ......HEEELP

  11-3-2013 13:39:09
Binnenkort geven wij onze vrijgezellenfuif. Nu ben ik op zoek naar een tekstje om op de uitnodiging te zetten. Kunnen de creatieven onder jullie zich even laten gaan aub ? Samengevat geven wij een fuif om afscheid te nemen van ons vrijgezellenleven. Wij ( mijn toekomstige en ik weten dit, dus het is geen verrassing en het thema is fout)... Alvast heel heel erg bedankt

Nathalie
11-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1120


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-3-2013 14:41:26

Wij gaan weldra trouwen maar willen eerst nog eens een fout feestje bouwen!
Ons laatste feest al vrijgezel, wil je erbij zijn, reageer dan snel

...ofzo



Nathalie
11-5-2013
 Meld misbruik11-3-2013 15:10:05

Merci Kelly ! Waar blijf je het halen ...



Marlies
10-8-2013
 Meld misbruik28-4-2013 22:01:00

Hij Nathalie, wij zouden graag ook een vrijgezellen fuif geven! Hoe is dit meegevallen? Hoe heb je dit praktisch gerealiseerd? Hebben jullie dit zelf georganiseerd of deden vrienden van jullie dit? Heb je soms een voorbeeld van je uitnodiging? Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...