Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er ook 30/04/07

  2-11-2006 21:48:55
Hey Bruidjes,

Onze trouwdatum is vastgelegd op maandag 30 april 2007. De eerste reactie van iedereen is: op een maandag? Iedereen vergeet blijkbaar dat de dag erna (1 mei) een feestdag is en dat iedereen dan een dag heeft om van ons feest te bekomen.
Vanmiddag zijn we onze huwelijksaanvraag gaan indienen in het gemeentehuis en die ambtenaar was er heel zeker van dat wij die dag de enige zullen zijn.
Is er dan niemand anders op hetzelfde idee gekomen?

Lieve
30-4-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 719


Valerie
16-5-2007
 Meld misbruik2-11-2006 23:19:08

Dag Lieve,

Wij trouwen op 16 mei 2007 en da's een gelijkaardige datum: 't is de woensdag voor het verlengde OLH-weekend. Tot nu toe heeft dat alleen nog maar voordelen opgeleverd, want alles en iedereen is die dag nog vrij. We hebben dus voor alles onze eerste keuze kunnen reserveren en we hebben daardoor ook niet zoveel stress om alles geregeld te krijgen. Jullie zullen dat ook wel ervaren zeker? Niets aantrekken van eventuele vreemde reacties en gewoon genieten van de voordelen!

groetjes,
Valerie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...