Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weer een checkvinkje erbij

  11-3-2013 8:06:42
Hallo allemaal,

Sinds zaterdag weer een nieuw vinkje kunnen zetten. De feestzaal ligt vast!
Ben helemaal happy. Nu heb ik tot aan de jurk even niets meer te doen. Dat is ook lekker hoor!!

Melanie
5-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1234


Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik11-3-2013 10:47:58

Tof zo van alles al kunnen afvinken he. En wat heb je nog allemaal al in orde??
Wanneer ga je voor je jurk kijken?

Nog veel succes...



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik11-3-2013 11:12:40

Ik heb nu:

- Fotograaf
- Videograaf
- Feestzaal
- DJ
- Ceremoniemeester
- Getuigen gevraagd
- Datum en tijd vastgelegt bij de gemeente
- Trouwvervoer
- Uitnodigingen ben ik zelf aan het maken

Wij gaan in september/oktober dit jaar kijken voor een jurk. Dus heb nu verlof van het regelen haha.
Hoever sta jij Caroline?



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik11-3-2013 12:13:06

Hey Melanie,

Wij hebben op de moment nog belange niet zo veel als jullie:

Wij hebben
* Fotograaf
* Dj
* Feestzaal
* Kerk
* Bruidskindjes

Waar we (alle ik) mee bezig ben is:
* Vervoer
* En al wat kleine details zoals de enveloppe doos, bedankjes en iets voor het op te leggen.

Het stadhuis kunnen wij pas een half jaar op voorhand vast leggen. En voor onze uitnodiging gaan we nog een afspraak maken met de fotograaf voor een shoot te doen.
En dan ga ik ook aan mijn uitnodigingen beginnen. En voor mij kleed ga ik ook in september oktober ergens kijken. Maar ga in Nederland kijken waarschijnlijk.
Vind het wel tof zo alles rustig aan doen. Met 2 kleine bagadders in huis moet dat wel.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik11-3-2013 12:23:22

Ja ik vind het ook wel fijn om langzaamaan te doen.
Ik ga waarschijnlijk in Eindhoven kijken voor mijn jurk. Daar hebben ze ook een outlet en dat scheelt weer een paar centen. Ik hoef toch niet de nieuwste.
Ja ik heb ook al een hoop dingen op touw staan hoor. Schrijf alles op en zet de link in mijn draaiboek.
De bedankjes hebben we al grotendeels uitgekozen, wil alleen even wachten met bestellen. Hebben ze toch nog niet nodig en wil de kosten wat sprijden. Heb al een aanbetaling moeten doen aan het vervoer en zal straks ook een aanbetaling/borg moeten betalen voor de zaal.
Maar je bent al aardig op weg toch?



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik11-3-2013 14:05:49

Ja inderdaad ben al wel wat op weg. Wou het ook zo. Heb een kaft hier liggen met al mijn voorbereidingen in. Me leuke sites en dan nog met de gastenlijst. Alle een voorlopige. De menu van de feestzaal, misboekjes van vorige trouwers, nummer van ne videograaf. (zou echt de moeite zijn zeggen ze hier in onze omgeving). Links van de bedankjes. Willen dit ook nog niet bestellen. Maar zoon dingen betalen we waarschijnlijk gewoon tussen door. En hebben een rekening waar alles voor de trouw op komt te staan. Voor het vervoer willen wij een huifkar. Zijn nog op de nummer aan het wachten van vrienden en anders gaan we gewoon eentje bestellen vanuit geel. Vind dat wel wat heben. En dan met heel de suite samen. Want wij woude eigenlijk heel graag een bus. Maar als ge met de huifkar 500 euro kunt uitsparen doe ik dat heel graag .
Heeft die winkel in eindhoven een site? Wil ook wel eens loeren dan. Had al een heel mooie ladybird gezien. Maar ja mss sta je daar helemaal ni mee he. Maar voor de prijs moet ik het ni echt doen want mijn mama betaald de jurk.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik11-3-2013 15:11:52

Ja mijn mama betaald ook de jurk maar ja ik vind het is maar voor een keer. Dan hoeft het geen duizende euro's te zijn.
Wij hebben een oldtimer bus. Hele mooie. Een Guy Arab uit 1959 als ik me niet vergis. Zijn voor 694,- klaar (excl. BTW) Kunnen we wel iedereen mee vervoeren.
De site van die winkel in Eindhoven is volgens mij www.bruidsmode.net



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik11-3-2013 19:40:36

Ja da vind ik ook. Maar mijn mama heeft ook wel gezegd. Ge koopt wat je mooi vind en waar je zelf mooi mee staat. Wil gewoon een mooie jurk die binne enkele jaren ook nog mooi is op foto. Op de site staan wel mooie jurken. Kevin gaat mss zijn kostum op maat laten maken. Vind ik wel leuk. Echt een uniek kostum alle wa ge uniek kunt noemen natuurlijk.



Eva
5-7-2014
 Meld misbruik12-3-2013 15:34:48

Amai, als ik dit lees krijg ik de indruk dat wij in actie zullen mogen schieten.
Wij zijn pas dit weekend gaan kijken naar de zaal.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik12-3-2013 20:44:14

Oh maak je niet druk Eva. Ik ben er heel vroeg bij hoor. Vind het wel een fijn gevoel dat de grote dingen gedaan zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...